English

معاون وزیر نفت برای شناسایی مقصران حادثه پمپاژ نفت کوهدشت دستور ویژه صادر کرد

معاون وزیر نفت دستور پیگیری و شناسایی مقصران حادثه ایستگاه پمپاژ نفت شهرستان کوهدشت را صادر کرد.

معاون وزیر نفت برای شناسایی مقصران حادثه پمپاژ نفت کوهدشت دستور ویژه صادر کرد
به گزارش خبرگزاری موج

، مدیرعامل شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی در پیامی درگذشت پنج نفر از کارکنان مرکز انتقال نفت «برداسپی» منطقه لرستان در اثر حادثه گازگرفتگی را به خانواده جان‌باختگان و کارکنان شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت تسلیت گفت.

در پیام جلیل سالاری آمده است:

«خبر تلخ و دلخراش درگذشت چند نفر از هم‌وطنان و همکاران عزیز کارکنان پیمانکاری شرکت «ارگ سازان ناوه» شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت منطقه لرستان در حین خدمت باعث تأسف و تألم فراوان اینجانب و همه همکاران در شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی ایران شد.

ضمن عرض تسلیت به خانواده‌ها و همکاران محترم داغدار از خداوند متعال برای روح رفتگان آمرزش و برای خانواده گران‌قدر این عزیزان صبر جلیل مسئلت دارم.

ضرورت دارد تیمی متشکل از معاون اینجانب، نمایندگان مدیریت بهداشت، ایمنی، محیط‌زیست و پدافند غیرعامل و بازرسی و رسیدگی به شکایات مستقر در محل حادثه، ضمن بررسی‌های دقیق و همه‌جانبه علل بروز حادثه و مقصران آن را شناسایی و گزارش کنند.

بنابراین گزارش، ۵ کارگر حوالی غروب هجدهم آذرماه برای لایروبی منبع ایستگاه پمپاژ نفت «برد اسپی» کوهدشت اقدام کرده‌اند که متأسفانه در این مکان به علت استنشاق مواد سمی گرفتار می‌شوند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه