English

وزیر راه و شهرسازی:

مترو پرند نقش بسزایی در کاهش ترافیک و مصرف سوخت دارد

وزیر راه و شهرسازی در آئین افتتاح مترو پرند که با حضور رئیس جمهور برگزار شد، با اشاره به اینکه یکی از زیرساخت‌های مهم توسعه هر منطقه، توسعه زیرساخت‌های حمل‌ونقل است، اظهار کرد: کاهش ترافیک و کاهش مصرف سوخت از برکات افتتاح مترو در پرند است.

مترو پرند نقش بسزایی در  کاهش ترافیک و مصرف سوخت دارد
به گزارش خبرگزاری موج

​، مهرداد بذرپاش در آئین افتتاح مترو پرند که با حضور رئیس جمهور برگزار شد، با اشاره به اینکه یکی از زیرساخت‌های مهم توسعه هر منطقه، توسعه زیرساخت‌های حمل‌ونقل است، اظهار کرد: کاهش ترافیک و کاهش مصرف سوخت از برکات افتتاح مترو در پرند است.

وزیر راه و شهرسازی در ادامه با بیان اینکه اتصال متروی شهرهای اقماری به شبکه متروی تهران، موجب تسهیل دسترسی مردم می‌شود گفت: این اقدام مانع تردد خیل عظیم شهروندانی است که مجبور به استفاده از خودرو در ترافیک‌های پرحجم هستند و در واقع مترو باعث جابجایی ارزان، سریع و ایمن می‌شود و اگر همت دولت سیزدهم و تأکید رئیس جمهور نبود، پروژه همچنان مشغول خاک خوردن بود.

وی بر ضرورت تداوم خدمات رسانی بیشتر در پرند تاکید کرد افزود: امروز پرند حدود ۵۰۰ هزار نفر جمعیت دارد و با پروژه‌های جدید مسکن، جمعیت این شهر بیشتر هم می‌شود، لذا خدمات بیشتری نیازمند است.

بذرپاش بیان کرد: از سال گذشته که رئیس جمهور دستورات تکمیل مترو پرند را صادر کرد تا به امروز در مجموع بالغ بر یک هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان در وزارت خانه از منابع عمومی به این پروژه تزریق و پروژه با همت شهرداری تهران، قرارگاه خاتم و استانداری تهران اجرایی شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه