English

یارانه نقدی آبان ماه بدون تغییر در دهک‌ها واریز شد

خانوارهای ایرانی صد و پنجاه و سومین مرحله یارانه معیشتی خود را دریافت کردند که از ساعت 24 در روز شنبه 20 آبان به ازای هر نفر 400 هزار تومان برای دهک های اول تا سوم و 300 هزار تومان برای دهک های چهارم تا نهم به حساب آنها واریز شد.

یارانه نقدی آبان ماه بدون تغییر در دهک‌ها واریز شد

به گزارش خبرگزاری موج، یکصد و پنجاه و سومین مرحله یارانه معیشتی براساس قطعیات اعلامی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به حساب سرپرستان خانوار واریز شد و از ساعت 24 روز شنبه 20 آبان ماه به آنها امکان برداشت وجوه داده شد.

دهک های اول تا سوم به ازای هر نفر 400 هزار تومان و دهک های چهارم تا نهم به ازای هر نفر 300 هزار تومان دریافت کردند.

برخلاف شنیده ها مبنی بر تغییر اعشار به صدک برای مشمولان دریافت یارانه نقدی، هیچ تغییری در این زمینه ایجاد نشده است. در صورتی که سرپرستان خانوار از صورتحساب الکترونیکی استفاده نکرده باشند، کل مبلغ یارانه از آنها برداشت می شود و در صورت استفاده از آن، همان مبلغ از یارانه خانوار کسر می شود و مابقی به حساب واریز می شود. حساب سرپرست خانوار

همچنین افرادی که از تسهیلات 10 میلیون ریالی کرونا دوم استفاده کرده‌اند، مابقی اقساط آن‌ها از حسابشان کسر شده است. همچنین افرادی که تسهیلات اعزام به عتبات عالیات (اربعین) را دریافت کرده اند نیز به نسبت خانوارشان از حسابشان کسر شده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه