English

قیمت طلای جهانی افزایش یافت

قیمت جهانی طلا در چهارشنبه به بالاترین حد خود در یک ماه گذشته رسید و تقاضای دارایی امن را حفظ نمود.

قیمت طلای جهانی افزایش یافت

به گزارش خبرگزاری موج، بهای هر اونس طلا تا ساعت ۸ و ۱۲ دقیقه صبح به وقت شرقی با ۱۵ درصد افزایش به ۱۹۳۷ دلار و ۵۰ سنت رسید که بالاترین میزان خود از ۲۰ سپتامبر بود و قیمت طلای آمریکا نیز با ۰.۷۸ درصد افزایش به ۱۹۳۸ دلار و ۵۰ سنت رسید.

انفجار بیمارستانی در غزه، باعث شعله‌ور شدن اعتراض‌ها پیش از سفر جو بایدن، رئیس‌جمهور آمریکا به رژیم صهیونیستی شد.

ایپ جان رانگ، استراتژیست بازار IG گفت: جریان های امن در میان تنش‌های ژئوپلیتیکی در خاورمیانه، کاتالیزور غالب قیمت طلا باقی مانده است. خطرات تشدید بیشتر درگیری ممکن است در حال حاضر از قیمت ها حمایت کند اما سطح ۱۹۴۵ دلار ممکن است مقاومتی حیاتی برای غلبه بر آن باشد.

طبق گزارش رویترز، قیمت طلا از زمان آغاز درگیری با توجه به تمایل به افزایش نرخ دلار و بازده اوراق قرضه بیش از ۱۰۰ دلار افزایش یافته است. تولید در کارخانه‌ها و خرده‌فروشی‌های ایالات‌متحده در ماه سپتامبر بیش از حد انتظار افزایش یافت که نشان می‌دهد اقتصاد سه ماهه سوم را با قدرت به پایان رساند. سرمایه‌گذاران منتظر سخنرانی جروم پاول، رئیس فدرال رزرو در روز پنجشنبه برای سرنخ هایی در مورد نرخ بهره هستند.

در بازار سایر فلزات ارزشمند، بهای نقره با یک درصد افزایش به ۲۳.۰۵ دلار، پلاتین با ۰.۵ درصد افزایش به ۹۰۱دلار و ۹۹ سنت و پالادیوم ۰.۲ درصد افزایش یافت و به ۱۱۴۵ دلار و ۳۰ سنت رسید.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه