English

خبرگزاری موج گزارش می دهد؛

اطلس خودرویی برای نسل جدید

شرکت سایپا طی دو دهه اخیر همواره تلاش کرده تا خودروهای اقتصادی تولید کند اما تحقق این هدف را همراه با ارتقاء سیستم و بهبود کیفیت در تولید خودورهای جدید دنبال می کند.

اطلس خودرویی برای نسل جدید

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری موج، سایپا با عبور از پراید به تولید تیبا و ساینا رسید و با ارتقاء کیفیت در طراحی و تولید به انواع کوئییک رسید تا امروز که نوبت به خودرویی جدیدتر از محصولات قبلی رسیده و اطلس تولید می کند؛ خودرویی اقتصادی که مناسب جوانان و بانوان است.

سایپا اطلس با موتور ۱.۵ لیتری ۸ سوپاپ با قابلیت تولید ۹۰ اسب بخار قدرت و ۱۳۷ نیوتن‌متر گشتاور تولید شده است. موتور ۱.۵ لیتری M15 با موتور جدید M15GSI جایگزین شده است که ۳ اسب بخار قدرت و ۸ نیوتن‌متر گشتاور بیشتر تولید می‌کند. نیروی محرکه با استفاده از گیربکس ۵ سرعته دستی (در مدل‌های G و S ) گیربکس شش سرعته اتوماتیک CVT در مدل‌های L و E به چرخ‌های جلو منتقل می‌شود.

داشتم استاندارد آلایندگی یورو 5 و باک 41 لیتری از دیگر مشخصات فنی اطلس است.این خودرو برای هر صد کیلومتر 7 لیتر بنزین صرف می کند.

اطلس در دو مدل پایه و فول تولید می شود.اطلس هایی که کدهای S و L دارند در گروه خودروهای پایه  و دنده ای قرار می گیرد و اطلس های دارای کد G و E نیز در گروه خودروهای فول آپشن قرار می گیرند.تیپ S این خودرو دارای گیربکس دستی و فرمان هیدرولیک، سنسور دنده عقب، دی لایت و نمایشگر 7 اینچی است.

اطلس دارای کد L که جزو خودروهای پایه اتومات اطلس محسوب می شود دارای گیربکس اتوماتیک، فرمان الکترونیکی و وردو بدون کلید و دکمه استارت است.

اطلس تیپ G یک مدل دستی فول‌آپشن با فرمان هیدرولیک است. این نسخه دارای صفحه نمایش چندرسانه‌ای ۷ اینچی، دوربین عقب، دکمه‌های کنترل فرمان، صندلی روکش چرمی، آینه بغل الکترونیکی تاشو، آنتن کوسه‌ای، تریم داخلی دو رنگ، سانروف و بدنه دو رنگ است که به آپشن‌های مدل پایه افزوده شده است.

اطلس مدل E  کامل‌ترین مدل اطلس است  که دارای گیربکس اتوماتیک CVT ، فرمان الکترونیکی، کروز کنترل، سنسور باران، رادار نقطه کور، ورود و استارت بدون کلید، صندلی برقی برای راننده ، گرمکن صندلی و سانروف است.

سایپا اطلس با قاب آینه‌های جانبی و چراغ‌های مه‌شکن در رنگی متفاوت از بدنه عرضه می شود. این خودروها از رنگ های خانواده سبز، آبی، قهوه ای و قرمز با ترکیبات جذاب استفاده که تنوع بالایی ایجاد شده و مورد استقبال کارشناسان قرار گرفته است.گفتنی است؛ مدل‌های G و E با بدنه دو رنگ عرضه شوند که سقف، قاب‌های آینه‌های جانبی و مه‌گیر جلویی رنگ متفاوتی از بدنه خواهند داشت. 

شرکت سایپا تلاش کرده تا آپشن های جدیدتری در خودروی اطلس نسبت به محصولات قبلی قرار بدهد که از جمله آنها می توان به  آینه‌های بغل با تنظیم برقی، سیستم تهویه مطبوع نیمه اتوماتیک، قابلیت تنظیم ارتفاع چراغ‌های جلو، کامپیوتر سفری، چراغ‌های مه‌شکن جلو و عقب، چراغ همراه درب، صندلی راننده برقی، سیستم چندرسانه‌ای با مانیتور لمسی ۷ اینچی و آینه لینک، فرمان D cut با کلیدهای کنترلی، سنسور نور، سنسور باران، دوربین عقب اشاره کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه