English

دریافت کد رهگیری برای مستاجران رایگان است

بنا بر اعلام نماینده وزارت راه و شهرسازی دریافت کد رهگیری اجاره نامه برای مستاجران ‌در سامانه ملی املاک و اسکان رایگان شده است.

دریافت کد رهگیری برای مستاجران رایگان است

به گزارش خبرگزاری موج، نماینده وزارت راه و شهرسازی گفت: دریافت کد رهگیری اجاره نامه برای مستاجران ‌در سامانه ملی املاک و اسکان وزارت راه و شهرسازی رایگان شد.

علیرضا مهلی، نماینده وزارت راه و شهرسازی در کارگروه تنظیم و کنترل بازار مسکن، املاک و مستغلات با هدف آرامش به بازار مسکن اردبیل اظهار کرد: اگر مردم املاکشان را در سامانه ثبت نکنند، مشمول قانون خانه‌های خالی می‌شوند.

وی تصریح کرد: گشت مشترک تعزیرات حکومتی باید از حالت سنتی خارج و آمار شناسایی خانه‌های خالی باید اعلام شود.

نماینده وزارت راه و شهرسازی با اشاره به اینکه در نتیجه برگزاری این گشت مستمر ما امروز شاهد کاهش قیمت و اجاره بها هستیم، گفت: سامانه اجاره بها باید جدی‌تر گرفته شده و در استان راه‌اندازی شود و رایگان شدن دریافت کد رهگیری اجاره نامه در استان اردبیل به همه مردم اطلاع‌رسانی شود.

 

املاک ثبت نشده مشمول قانون خانه‌های خالی می‌شوند

مهلی افزود: باید به مردم اعلام و اطلاع‌رسانی دقیق شود که اگر املاکشان را در سامانه ثبت نکنند، مشمول قانون خانه‌های خالی می‌شوند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: هدف از این کارگروه جلوگیری و کاهش تورم و شناسایی خانه‌های خالی در راستای کنترل قیمت مسکن در کشور است.

مهلی اضافه کرد: یکی از مهمترین معضلات حوزه مسکن در کشور سوداگری مشاوران املاک است و اینکه این افراد در گران‌فروشی مسکن و اجاره بها نقش اساسی دارند.

نماینده وزارت راه و شهرسازی بر ادامه گشت مشترک با حضور نمایندگان دستگاه‌های اجرایی و نظارت دقیق بر مشاورین املاک تعزیرات تاکید کرد.

مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل نیز در این جلسه با اشاره به اهمیت موضوع مسکن و احداث واحدهای مسکونی بیان کرد: بانک‌های عامل درگیر در طرح نهضت ملی مسکن استان اردبیل تاکنون ۱۰ هزار واحد عقد قرارداد برای پرداخت تسهیلات ساخت مسکن انجام و تا پایان هفته مدارک و مستندات آن نیز تکمیل خواهد شد.

محبوب حیدری از احداث ۳۰ هزار واحد مسکونی به متقاضیان این طرح در استان خبر داد و گفت: با توجه به گستردگی وظایف راه و شهرسازی استان اردبیل همچنین حجم عظیم و سنگین کار، همه همکاران ما با توان مضاعف در تلاش هستند تا این امر مهم و نیاز متقاضیان مسکن در زمان مقرر محقق شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه