English

وزیر اقتصاد:

سال‌های نوری در حوزه سواد اقتصادی فاصله داریم

وزیر اقتصاد گفت:هیچ عیب و ایرادی ندارد که مسئولان نظام اجرایی کشور به برخی از عقب‌ماندگی‌ها اعتراف کنند

سال‌های نوری در حوزه سواد اقتصادی فاصله داریم

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری موج در مراسم امضا تفاهم نامه مشترک بین وزارت آموزش و پرورش و وزارت امور اقتصادی دارائی با موضوع تربیت اقتصادی حرفه ای، وزیر اقتصاد با اشاره به اینکه در زمینه سواد اقتصادی نیز فاصله بسیاری با آنچه که باید باشد وجود دارد، حتی نسبت به بسیاری از نظام‌های اقتصادی متعارف که مسیر تعلیم، تربیت و سواد اقتصادی را هموار کرده‌اند، فاصله و عقب‌ماندگی داریم گفت:هیچ عیب و ایرادی ندارد که مسئولان نظام اجرایی کشور به برخی از عقب‌ماندگی‌ها اعتراف کنند، اما این اعتراف باید مشروط بر شروع و اهرمی برای جبران عقب افتادگی‌ها با سرعت بیشتر باشد.

احسان خاندوزی ادامه داد:دانش‌آموزان ما باید خود را به جریان متعارف آموزش و پرورش بسپارند و اگر کنجکاوی بیشتری در نظر نگیرند در پایان دوران متوسطه امکان تحلیل و تصمیمات درست اقتصادی را نخواهند شد.

وی تصریح کرد:در جامعه‌ای که ۲ سوم افراد آن سهامدار بورس هستند و کشوری که در حال جنگ اقتصادی با تحریم‌کنندگان است نیاز به رشد سطح سواد اقتصادی و مالی برای مردم آن جامعه افزایش پیدا می‌کند.

وزیر اقتصاد و دارایی بیان کرد:امیدوار هستیم با همت وزارت آموزش و پرورش تا پایان دولت سیزدهم بخشی از این مسیر را طی کنیم و ثمرات این مساله را در زندگی جمعی افراد شاهد باشیم. 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه