English

وزیر جهادکشاورزی از روند آبرسانی تصفیه خانه واوان اسلامشهر بازدید کرد

وزیر جهاد کشاورزی از روند آبرسانی تصفیه خانه واوان اسلامشهر بازدید کرد.

وزیر جهادکشاورزی از روند آبرسانی تصفیه خانه واوان اسلامشهر بازدید کرد

به گزارش خبرگزاری موج، محمدعلی نیکبخت صبح جمعه به منظور بازدید از بخش‌های مختلف صنایع اسلامشهر به این شهرستان سفر کرد و ادامه این سفر به همراه معاون آب و خاک، رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان و سایر مسئولان از روند آبرسانی تصفیه خانه واوان اسلامشهر بازدید به عمل آورد.

بر اساس این گزارش این تصفیه خانه در پایین دست شهرستان اسلامشهر و در بالادست شهرستان رباط کریم قرار داشته و بخشی از پساب تولیدی آن با پیگیری‌های مجدانه سازمان جهاد کشاورزی توسط شرکت آب منطقه‌ای به بخش کشاورزی تخصیص داده شد.

گفتنی است که بر این اساس، سهم کشاورزی از پساب تصفیه خانه واوان، انتقال ۷,۴۶ میلیون متر مکعب در سال به کانال نواب و تأمین و مدیریت در بالادست کانال نواب از طریق تصفیه خانه فیروز بهرام سهم شهرستان اسلام شهر از این پساب به میزان ۳,۷۳ میلیون متر مکعب در سال تعیین شد.

لازم به ذکر است که تعیین اعتبار مورد نیاز هر دو مسیر انجام شده که مسیر اسلامشهر به طول ۱۱ کیلومتر و با اعتباری معادل ۴۳۰ میلیارد ریال برآورد شده و نیازمند تصویب و تخصیص اعتبار در کمیته برنامه ریزی فرمانداری اسلامشهر است که در صورت تخصیص، عملیات اجرایی آن آغاز خواهد شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه