English

مدیرعامل گروه صنعتی مپنا :

همکاری مپنا با شهرداری تهران در برقی شدن حمل ونقل شهری/امضا قرداد ۳.۵ میلیارد یورویی مپنا

مدیر عامل گروه صنعتی مپنا از برقی شدن حمل ونقل شهری تهران با همکاری شهرداری تهران خبر داد.

همکاری مپنا با شهرداری تهران در برقی شدن حمل ونقل شهری/امضا قرداد 3.5 میلیارد یورویی مپنا
به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری موج، ظهر امروز در نشست خبری مدیرعامل مپنا درباره رفع ناترازی برق در کشور خبر داد و گفت: مپنا در این زمینه اقدام‌هایی را در دستور کار دارد. این گروه از سال ۱۴۰۰ و هم‌زمان با روی کار آمدن دولت سیزدهم تلاش خود را رفع ناترازی برق را انجام داد به‌گونه‌ای که یک هزار و ۲۰۰ مگاوات نیروگاه در سال ۱۴۰۰ وارد مدار کرد.
محمد اولیا با اشاره به اینکه در بخش بین‌المللی ۳.۵ میلیارد یورو قراردادهایی امضا شده است افزود:در کشورهای همسایه طرح‌ها و پروژه‌های تعمیرات و نگهداری متعددی در حال انجام داریم وی تصریح کرد:گروه مپنا علاوه بر پروژه‌های بین‌المللی با کشورهای همسایه در کشورهای عمان، اندونزی و پاکستان هم طرح‌ها و پروژه‌های تعمیرات و نگهداری هم دارد.
مدیرعامل مپنا درباره صادرات برق توضیح داد: صادرات برق در اختیار وزارت نیرو است، اما مپنا هم نقش خود را ایفا کرده است و این کار نیاز به زیرساخت‌های زیادی دارد.
اولیا در بخش دیگری از صحبت هایش بیان داشت:مجموعه شهرداری تهران دو قرارداد در زمینه برقی‌سازی حمل‌و نقل امضا شده و دو قرار هم در حال مذاکره داریم، گفت: وزیر صنعت و شهردار تهران تصمیم به برقی‌کردن تهران گرفته‌اند و ما قراردادی برای تأمین 500 دستگاه اتوبوس برقی به ارزش 7 هزار میلیارد تومان منعقد کرده‌ایم.
به گفته این مسئول اولین فاز زیر ساخت های برقی شهر تهران آغاز شده و در 6 یا 7 نقطه شهر، ایستگاه‌های شارژ خودرو و موتورسیکلت برقی احداث می‌شود.اولیا به صنعت ریلی ای شرکت پرداخت و گفت:با تملک شرکت واگن پارس، ظرفیت تولید آن را به 1000 واگن در سال رساندیم و هم‌اکنون قراردادهای متعددی برای تولید واگن‌های باری، مسافری و مترو دارد و قرارداد جدیدی نیز برای متروی اصفهان به امضا رسیده است.مدیر عامل گروه صنعتی مپنا درباره مطالبات شرکت خاطر نشان کرد: میزان مطالبات حدود ۱۷۰ هزار میلیارد تومان است که بخش عمده‌ای آن از بخش دولتی و بقیه از سایر کارفرمایان است.
آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه