English

وزیر صنعت، معدن و تجارت:

زیرساخت‌های لازم برای برقی‌ شدن خودروها در شهر تهران فراهم است

وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: زیرساخت‌های لازم برای برقی‌شدن خودروها در شهر تهران، با راه‌اندازی ایستگاه‌های شارژ، تا پایان امسال فراهم می‌شود.

زیرساخت‌های لازم برای برقی‌ شدن خودروها در شهر تهران فراهم است

به گزارش خبرگزاری موج، عباس علی‌آبادی افزود: انتظار مردم در مورد بازار خودرو انتظار به حقی است، اما همه مشکلات خودرو متوجه خودروساز نیست.

وی بیان کرد: ۷۲ ایستگاه شارژ سریع خودرو در تهران تا هفته دولت راه‌اندازی می‌شود و تا ۵۰۰ کیلومتر امکان طی مسیر روزانه برای خودرو به همراه دارد و این مساله به شدت دارای صرفه اقتصادی است.

وی افزود: نظارت مهم است، اما خود تنظیمی مهم‌تر است و به شرکت‌های خودروساز اعلام شده به سمت تولید خودروهای برقی داخلی پیش بروند.

وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: فرصت ورود خودرو برقی فرصتی تاریخی است و باید همراستای دنیا استفاده از خودرو برقی در کشور افزایش یابد. مشکلی در تامین برق خودروهای برقی وجود ندارد و می‌توان از پریز پنج آمپر برق برای شارژ خودرو در مناطق روستایی و شهری استفاده کرد.

وزیر صمت بیان کرد: روزانه ۱۴۰ میلیون لیتر بنزین در کشور مصرف می‌شود و این میزان مصرف بالاست و در هیچ‌کجای دنیا اینطور نیست؛ وقت آن است که خودروها برقی شوند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه