English

نمایندگان صرافی‌های کشور با مسئولان بانک مرکزی نشست برگزار می‌کنند

جلسه هم‌اندیشی نمایندگان صرافی‌های تضامنی و بانکی سراسر کشور با مسئولان بانک مرکزی فردا برگزار می‌شود.

نمایندگان صرافی‌های کشور با مسئولان بانک مرکزی نشست برگزار می‌کنند

به گزارش خبرگزاری موج، فردا یکشنبه 15 مرداد ماه نمایندگان صرافی های سراسر کشور از جمله مدیران 50 صرافی به منظور هم‌اندیشی، هماهنگی و تعاملات فنی و تخصصی در بازار ارز، با معاون ارزی بانک مرکزی دیدار و گفت‌وگو خواهند کرد.

بانک مرکزی به تازگی اعلام کرد: در شرایط تحریمی کشور صرافی‌های مجاز و قانونمند نقش مهمی در انجام امور ارزی کشور دارند و بانک مرکزی نسبت به این دسته از صرافی‌ها نگاه حمایتی داشته و با توجه به پیاده‌سازی سیستم رتبه‌بندی در آینده نزدیک، برای این گروه از شرکت‌ها امتیازاتی نیز در نظر گرفته خواهد شد.

شایان ذکر است بر اساس اطلاعات درج شده در پایگاه اطلاع رسانی بانک مرکزی، در حال حاضر 394 صرافی دارای مجوز معتبر، مشغول به ارائه خدمات ارزی به مردم هستند.

بانک مرکزی بر اساس قانون، وظیفه رصد و نظارت دقیق بر عملکرد صرافی‌ها را بر عهده دارد و مقابله با اقدامات غیرمجاز و خلاف قانون در بازار ارز جزو راهبرد‌های بانک مرکزی برای مدیریت بازار ارز به شمار می‌رود.

بر همین اساس، فردا؛ یکشنبه 15 مردادماه نمایندگان صرافی‌های بانکی و تضامنی سراسر کشور از جمله مدیران 50 صرافی به منظور هم‌اندیشی، هماهنگی‌ها و تعاملات فنی و تخصصی در بازار ارز و ایجاد همفکری سازنده با سیاستگذار با معاون ارزی بانک مرکزی دیدار خواهند داشت. 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه