English

چرا مرسولات پستی دیر به دست مردم می‌رسد؟

پس انتشار گزارشی در خصوص اشکالات موجود در ارائه خدمات پستی، شرکت پست ایران در بیانیه‌ای به ایرادات وارده پاسخ داده است.

چرا مرسولات پستی دیر به دست مردم می‌رسد؟

به گزارش خبرگزاری موج، هفته گذشته گزارشی در خصوص اشکالات متعدد در رسیدن بسته‌های پست ی منتشر شد؛ پیرو این گزارش، شرکت ملی پست ایران جوابیه‌ای درخصوص اشکالات وارده بر عملکرد این مجموعه داده است که در ادامه آمده است:

«به دنبال انتشار خبری در روز سه شنبه 27 تیر 1402 در یکی از رسانه ها با تیتر «اشکالات متعدد در تحویل مرسوله‌های پستی صدای مردم را درآورده‌ است»  به آگاهی می رساند، ارائه خدمات گسترده پستی به آحاد جامعه در اقصی نقاط کشور، با توجه به وسعت کشور عزیزمان و تفاوت های اقلیمی و آب و هوایی کاری بسیار دشوار و پیچیده است، که به یاری خداوند و با همت و تلاش کارکنان  زحمتکش شبکه پستی کشور در حال انجام است.

شبکه پستی کشور همواره و در همه دوره‌ها با پشتوانه اعتماد مردم، خدمت رسان هموطنان عزیز بوده و در زمان بحران‌هایی همچون جنگ، سیل و زلزله با استفاده از تمام ظرفیت‌ها و تلاش کارکنان ایثارگر خود افتخار همراهی در ارائه خدمات پستی را دارد.  تلاش‌های این مجموعه در دوران همه ‌گیری کرونا گواهی بر این ادعاست.

از سوی دیگر به عرض هم‌میهنان گرامی می‌رساند که همزمان با شیوع کرونا و تجربه خدمت رسانی ایثارگرانه شبکه پست به مردم، تقاضاهای مشتریان برای استفاده از سرویس امانات پستی به طرز چشمگیری افزایش یافت و شرکت ملی پست علیرغم تمامی چالش‌های موجود و عدم آمادگی زیرساخت‌ها موفق شد ماموریت خود را با همت کارکنان خود با موفقیت به پایان رساند، فعالیت‌های پستی در این شرایط بسیار دشوار و علیرغم اعلام قرنطینه رسمی از سوی دولت، حتی در روزهای تعطیل ادامه یافت و خدمات ‌رسانی به مردم متوقف نشد و در این میان بیش از 2000 تن از کارکنان مبتلا به ویروس کرونا  و بیش از 20 تن جان خود را از دست دادند. سیر رشد امانات پستی از آن موقع ادامه داشت و گویی برگ جدیدی در ارائه سرویس‌های شبکه پدیدار شد.

هر چند زیرساخت‌ها برای این حجم ترافیک مناسب نبود اما با تقویت نسبی ظرفیت‌ها کار خدمت رسانی ادامه یافت تا امور مردم با سهولت بیشتری صورت گیرد.

از این رو انتشار تصاویر معدودی که دچار خطای فرایندی یا اشتباهات سهوی نیروی انسانی است از میان میلیون‌ها مرسوله‌ای که شرکت ملی پست به صورت روزانه در سطح کشور جابجا می‌کند ، رعایت انصاف نیست و این امر پاسخ مناسبی به خدمات پستچیان عزیز که در گرما و سرما همراه همیشگی مردم هستند تلقی نمی شود.

با این حال  کنترل و ارزیابی عملکرد کیفی واحدهای اجرایی همواره ادامه دارد و تابع چند نمونه و یک نقطه خاص نبوده و این کنترل برای قبول، رهسپاری و توزیع مرسوله به صورت مستمر در حال انجام است. همچنین درگاه‌های ارتباطی شرکت ملی پستی از طریق واحد ارتباط با مشتریان به شماره 193 و سامانه ثبت و پاسخگویی به شکایات (eop.post.ir) برای رفاه حال مشتریان در دسترس بوده و پاسخگوی نیاز شهروندان است.»

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه