English

کسب رتبه دوم ارزیابی عملکرد کارت امتیازی متوازن پست توسط قم

مدیرکل پست قم از کسب رتبه دوم ارزیابی عملکرد کارت امتیازی متوازن پست توسط قم خبر داد.

کسب رتبه دوم ارزیابی عملکرد کارت امتیازی متوازن پست توسط قم

به گزارش خبرگزاری موج قم، ابوالفضل باقری منش اظهار کرد: در ارزیابی عملکرد یک ساله شرکت ملی پست، پست استان قم با کسب امتیاز ۹۶.۶ در رتبه دوم بین پست استان ها قرار گرفت.

وی بر استفاده حداکثری از ظرفیت های استانی تاکید کرد و افزود: در ابتدای سال گذشته برنامه ریزی هایی مدونی با استفاده از تجربیات سال های گذشته در استان انجام شد و در طول سال با برگزاری جلسات و پیگیری های مداوم، حفظ و تقویت نقاط قوت و رفع نقاط ضعف، تبدیل تهدیدها به فرصت و بهره گیری از ظرفیت های استانی چون ارتقای قراردادها و به تبع آن افزایش ترافیک و درآمد موفق به کسب رتبه دوم شدیم.

مدیرکل پست استان قم در پایان اظهار امیدواری کرد: با بهره گیری از تجربیات سایر استان‌ها و همت مستمر همکاران، جایگاه پست استان در سال جاری ارتقا یابد.

کارت امتیازی متوازن (Balanced Score Card) با نمایش سطح عملکرد سازمانها، مدیران را در راستای بهبود عملکرد واحد مربوطه یاری می سازد ، در شرکت ملی پست کارت امتیازی متوازن شامل چهار رکن اصلی از جمله مالی(هزینه و درآمد)،مشتری مداری(کیفیت)، فرآیندهای داخلی(ترافیک خدمات پستی و قراردادی) و رشد و یادگیری(پیشنهادات، آموزش، GNAF، ارتباطات و اطلاع رسانی) می باشد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه