English

بررسی تخلفات گرانفروشی بلیت هواپیما استانی می‌شود/سایت‌های بدون مجوز راهی دستگاه قضا می‌گردند

سخنگوی سازمان هواپیمایی گفت: گران فروشی بلیت از دو مسیر مشخص خواهد شد، یکی از طریق پایش نظارت از سازمان هواپیمایی و دیگری ثبت شکایت‌های مردمی.

بررسی تخلفات گرانفروشی بلیت هواپیما استانی می‌شود/سایت‌های بدون مجوز راهی دستگاه قضا می‌گردند

به گزارش خبرگزاری موج، سخنگوی سازمان هواپیمایی، برنامه این سازمان برای جلوگیری از گرانفروشی را اعلام کرد و گفت: صاحبان سایت های متخلف که مجوز ندارند با کمک وزارت ارتباطات و قوه قضائیه مشخص می شوند.

جعفر یارزلو، سخنگوی سازمان هواپیمایی درخصوص نحوه برخورد با متخلفین هواپیمایی گفت: در نشست روز دوشنبه چارچوب‌ها مشخص شد و سازمان تعزیرات با متخلفین نرخی برخورد می‌شود و سازمان تعزیرات حکومتی استانی با متخلفین برخورد می‌کند و دیگر نیازی نیست که تخلفات به تهران ارائه شود و استان‌ها مستقل عمل خواهند کرد.

 

بیشتر بخوانید:

قیمت بلیت هواپیما ساماندهی می‌شود؟

ارقام مصوب پروازها بصورت واحد بارگذاری شود/ سایت های خودسر به سرعت جمع شوند

 

وی در ادامه افزود: گران فروشی بلیت هواپیما از دو مسیر مشخص خواهد شد، یکی از طریق پایش نظارت از سازمان هواپیمایی و دیگری ثبت شکایت‌های مردمی.

سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری نیز در خصوص برخورد با سایت‌های فروش بلیت گفت: سازمان هواپیمایی سایت‌های متخلفین را لغو امتیاز و یا تعلیق می‌کند و قوه قضائیه و سازمان تعزیرات نیز جریمه خواهد کرد.

وی در خصوص سایت‌های بدون مجوز گفت: بالاخره صاحبان سایت‌هایی که مجوز ندارند از طریق قوه قضائیه و وزارت ارتباطات مشخص خواهند شد و از سوی دیگر ما دامنه‌ها را اعلام می‌کنیم تا مسدود شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه