English

شاخص بورس۶ خرداد امروز ۱۴۰۲/ شاخص بورس امروز تا رقم ۲ میلیون و ۳۴۲ هزار و ۴۶۵ واحد روند نزولی داشت

شاخص کل بورس اوراق بهادار تهران طی معاملات روز شنبه ۶ خرداد ۱۴۰۲ تا رقم ۲ میلیون و ۳۴۲ هزار و ۴۶۵ واحد روند نزولی داشت.

شاخص بورس۶ خرداد امروز ۱۴۰۲/ شاخص بورس امروز تا رقم ۲ میلیون و ۳۴۲ هزار و ۴۶۵ واحد روند نزولی داشت

به گزارش خبرگزاری موج، شاخص کل بورس با اُفت ۳ هزار و ۵۰۱ واحدی در ارتفاع ۲ میلیون و ۳۴۲ هزار و ۴۶۵ واحدی قرار گرفت. در انتهای بازار شاخص کل بورس با اُفت ۳۴ هزار و ۷۱۶ واحدی در تراز ۲ میلیون و ۳۱۱ هزار و ۲۵۱ واحدی ایستاد.

ارزش معاملات بورس تهران امروز به حدود رقم ۶ هزار و ۹۸۲ میلیارد تومان رسید. «فولاد»، «میدکو» و «فملی» سه نمادی بودند که بیشترین تاثیر را در شاخص داشتند و «پی پاد»، «خگستر» و «خودرو» سه نماد پر تراکنش بودند. شاخص کل هم وزن با اُفت ۱۲ هزار و ۹۰ واحدی روی پله ۷۸۰ هزار و ۸۱۵ واحدی قرار گرفت.

همچنین حجم معاملات امروز سهام در بورس تهران به تعداد ۱۰ هزار و ۳۰ میلیارد سهم به ارزش ۶ هزار و ۹۸۲ هزارمیلیارد تومان رسید.

شاخص فرابورس هم با اُفت ۴۵۱ واحدی روی پله ۲۹ هزار و ۴۱ واحدی ایستاد.

 

برترین گروه صنعتی بورس

امروز خودرو بیشترین ارزش معامله را با مبلغ هزار و ۱۵۲ میلیارد تومان به خود اختصاص داد. همچنین «فلزات اساسی» و «شیمیایی» در رتبه‌های بعدی ارزش معاملات قرار داشتند.

بیشترین افزایش و کاهش قیمت در بورس

سهام شرکت‌های دامین، ساروم، پلاسک بیشترین افزایش قیمت و سهام شرکت‌های خنصیر، دکوثر و ثشاهد بیشترین کاهش قیمت را در بورس تهران تجربه کردند.

 

افزایش و کاهش قیمت در فرابورس

سهام شرکت‌های زگلدشت، اوان و وگستر بیشترین افزایش قیمت و سهام چخزر، ثعمرا و ثرود بیشترین کاهش قیمت را در فرابورس ایران تجربه کردند.

 

برترین عرضه و تقاضا در بورس

بیشترین تقاضای خرید سهام را شرکت‌های سپر، افران و فیروزا بیشترین عرضه فروش را نماد‌های همای، یاقوت و فیروزا در بورس ایران داشتند.

 

برترین عرضه و تقاضا در فرابورس

بیشترین تقاضای خرید سهام را شرکت‌های آوند، زفجر و اعتماد بیشترین عرضه فروش را نماد‌های اراد ۸۶۴، اراد ۱۲۷۴ و اراد ۹۰۴ در فرابورس ایران داشتند.

بیشترین ارزش و حجم معاملات سهام در بورس و فرابورس

نماد‌های میدکو۲، دارایکم و افران بیشترین ارزش معامله و نماد‌ها شستا، خودرو و وبملت بیشترین حجم معامله را در بورس تهران تجربه کردند.

اراد ۱۲۷۴، اراد ۸۶۴، اراد ۹۰۴ بیشترین ارزش معامله و نماد‌های نخل ۲، کرمان و کارا بیشترین حجم معامله را در فرابورس تهران تجربه کردند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی