English

امضای قرارداد سرمایه گذاری مشترک بین صندوق اسنوا و صندوق پژوهش و فناوری توسعه نانو

قرارداد سرمایه گذاری مشترک بین صندوق اسنوا زیر مجموعه گروه انتخاب و صندوق پژوهش و فناوری توسعه نانو با هدف توسعه فناوری در تولید امضا شد.

امضای قرارداد سرمایه گذاری مشترک بین صندوق اسنوا و صندوق پژوهش و فناوری توسعه نانو

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری موج، مراسم امضای قرارداد سرمایه گذاری مشترک بین صندوق سرمایه‌گذاری خطر پذیر(اسنوا ونچرز) و صندوق پژوهش و فناوری توسعه نانو با موضوع فناوری های پیشرفته در حوزه تصفیه هوا با کمک شرکت نانو تاوآسیا برگزار شد.

در ابتدای این مراسم، مدیرعامل گروه انتخاب الکترونیک با اشاره به اینکه در سال های اخیر به سمت همکاری با دانشگاه و شرکت های استارت آپ رفته ایم، گفت: از این رو در دو سال گذشته حمایت از استارت آپ ها در زمینه نفت و گاز، لوازم خانگی و ساختمان همکاری گروه انتخاب با استارت آپ ها افزایش یافته و در این راستا صندوق اسنوا ونچرز هم راه اندازی شده است.

محمد حسین فهمیمی با بیان اینکه ماموریتی که گروه توسعه تعیین کرده برای توسعه فناوری ها داشته اند بسیار گسترده است، افزود: در سال های گذشته هم توففیق همکاری با شرکت های استارت آپ داشته ایم و تجربیات موفقی حاصل شده واست.

او با اشاره به اینکه رسالت گروه سرمایه گذاری این است که بخشی از کارها به بخش خصوصی واگذار خواهد شد، گفت: به طور قطع همکاری با شرکت های دانش بنیان می تواند ارزش افزوده خوبی برای گروه انتخاب و همچنین شرکت دانش بنیان به همراه داشته باشد.

صندوق فناوری نانو از صندوق های قدیمی کشور است که با کمک صندوق نوآوری و شکوفایی و دو شرکت بخش خصوصی تشکیل شده و 

ارتباط بین صنعت و دانشگاه استارت آپ ها هستند گفت: برسام تک به عنوان بال سرمایه گذاری تشکیل شده و مباحث سرمایه گذاری این شرکت تنها با نگاه مالی نبوده و رویکرد تکنولوژی داشته است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه