English

مدیرعامل هواپیمایی ایران:

معطلی حجاج در فرودگاه‌ها باید به حداقل برسد

مدیرعامل هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران از برنامه ریزی برای اطلاع رسانی دقیق به زائران در خصوص تاخیر احتمالی پروازهای حج خبر داد .

معطلی حجاج در فرودگاه‌ها باید به حداقل برسد

به گزارش خبرگزاری موج، مدیرعامل هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران از برنامه ریزی برای اطلاع رسانی دقیق به زائران در خصوص تاخیر احتمالی پروازهای حج خبر داد و گفت: در موسم عملیات حج تمتع ۱۴۰۲ مردم باید کمترین معطلی را در ترمینال‌ها داشته باشند.

شمس‌الدین فرزادی‌پور در نخستین همایش مدیران ستادی و فرودگاهی که با محوریت حج تمتع برگزار شد، گفت: در موسم عملیات حج تمتع ۱۴۰۲ مردم باید کمترین معطلی را در ترمینال‌ها داشته باشند.

مدیرعامل شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران با بیان اینکه تأخیر جزء لاینفک پروازها است، گفت: با اطلاع‌رسانی دقیق به زائران در خصوص تاخیر پروازی باید به وقت و شخصیت آن‌ها احترام گذاشت.

وی از سازمان حج و زیارت درخواست کرد تا خادمان حج، زائران را با مشکلات پیش‌روی صنعت هوانوردی آشنا کنند و با آگاهی بخشی به آن‌ها در کنار سایر عوامل حج، موجبات آسایش مردم را فراهم کنند.

فرزادی پور با بیان اینکه به‌عنوان خادمان زائرین خانه خدا باید نعمت خدمتگذاری در عملیات حج را قدر بدانیم، افزود: باید با اخلاص در مسیر جلب رضایت حجاج گام برداریم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی