English

مدیرعامل فولاد مبارکه اصفهان در گفتگو با خبرگزاری موج:

هدف‌گذاری درآمد ۱۵ میلیارد دلاری تا سال ۱۴۰۱۰

یاسر طیب نیا با بیان اینکه برنامه دستیابی به درآمد ۱۵ میلیارد دلار را برنامه ریزی کرده ایم که تا سال ۱۴۱۰ باید به این هدف برسیم و برای تحقق آن ورود به حوزه های مجاور همچون صنعت آب و برق، حمل و نقل، بخش گاز و... ورود خواهیم کرد.

هدف‌گذاری درآمد ۱۵ میلیارد دلاری تا سال ۱۴۰۱۰

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری موج، مدیرعامل فولاد مبارکه اصفهان در گفتگو با خبرگزاری موج با اشاره به اینکه ایجاد زنجیره متوازن برای تولید ۱۸ میلیون تن فولاد در دستور کار قرار داده ایم، گفت: همچنین در همین راستا برنامه دستیابی به درآمد ۱۵ میلیارد دلار را برنامه ریزی کرده ایم که تا  سال ۱۴۱۰ باید به این هدف برسیم و برای تحقق آن ورود به حوزه های مجاور همچون صنعت آب و برق، حمل و نقل، بخش گاز و... ورود خواهیم کرد که هرکدام از این بخش ها خودشان سودآور هستند. همچنین برای توسعه سبد سرمایه گذاری ها ۵۰ لوکوموتیو خریداری کرده و یک نیروگاه در دست راه اندازی داریم و دو میدان گازی هم در دست مطالعه داریم.

یاسر طیب نیا با بیان اینکه ایجاد زنجیره متوازن برای تولید ۱۸ میلیون تن فولاد در دستور کار قرار داده ایم، گفت: همچنین در همین راستا برنامه دستیابی به درآمد ۱۵ میلیارد دلار را برنامه ریزی کرده ایم که برای تحقق آن ورود به حوزه های مجاور همچون صنعت آب و برق، حمل و نقل، بخش گاز و... ورود خواهیم کرد و در همین راستا ۵۰ لوکوموتیو خریداری کرده و یک نیروگاه در دست راه اندازی داریم و دو میدان گازی هم در دست مطالعه داریم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه