English

محرابیان اعلام کرد؛

۱۴۰ اقدام وزارت نیرو برای کاهش محدودیت‌های تابستان سال آینده/ موافقت کمیسیون انرژی با لایحه عضویت در اتحادیه انرژی خورشیدی

وزیر نیرو گفت: برای تابستان سال آینده کار سنگین تری را پیش رو داریم که برنامه ریزی‌های لازم در قالب ۱۴۰ اقدام وزارت نیرو برای کاهش محدودیت‌های آینده شده است.

۱۴۰ اقدام وزارت نیرو برای کاهش محدودیت‌های تابستان سال آینده/ موافقت کمیسیون انرژی با لایحه عضویت در اتحادیه انرژی خورشیدی

به گزارش خبرگزاری موج، علی اکبر محرابیان در جمع خبرنگاران و در توضیح نشست روز دوشنبه کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی، گفت: پاسخگویی به سوالات نمایندگان و بررسی لایحه عضویت دولت جمهوری اسلامی ایران در اتحادیه بین‌المللی انرژی خورشیدی در دستور کار کمیسیون انرژی قرار داشت که در این خصوص دولت نظر خود را ارائه کرد و پس از آن نمایندگان با لایحه موافقت کردند. امیدواریم این لایحه هرچه سریع‌تر به صحن علنی برود و با رای قاطع نمایندگان جمهوری اسلامی ایران عضو این اتحادیه بسیار مهم و اثرگذار در توسعه انرژی‌های نو و تجدید پذیر شود.

وزیر نیرو افزود: نمایندگان در سوالات خود دغدغه‌هایی درباره طرح‌های توسعه، طرح‌های شبکه، مدیریت مصرف، توزیع اعتبارات داشتند که توضیحات لازم ارائه شد و اکثر آنها قانع شدند و تعدادی نیز درخواست برگزاری نشست‌های تخصصی برای بیان طرح‌های توسعه‌ای وزارت نیرو داشتند که این جلسات در کمیته‌های کمیسیون برگذار می‌شود.

محرابیان تصریح کرد: کار سنگینی را در تابستان گذشته داشتیم و برای تابستان سال آینده نیز در زمینه طرح‌های توسعه نیروگاهی، شبکه، پست، رفع محدودیت نیروگاه‌ها، تامین سوخت و آب، تعمیرات نیروگاهی و ارتقای توان نیروگاه‌ها، کار سنگین تری را پیش رو داریم که برنامه ریزی‌های لازم در قالب ۱۴۰ اقدام وزارت نیرو برای کاهش محدودیت‌های تابستان سال آینده شده است.

وزیر نیرو اضافه کرد: تلاش داریم برنامه‌ها به صورت کامل اجرا شود و محدودیت‌ها در تابستان سال آینده به حداقل برسد.

 

بیشتر بخوانید:

صنعت آب و برق رشد ۲۰ تا ۳۰ برابری را پیش رو دارد

فعلا بیش از ۴۰ درصد سدهای کشور پر شده است/ به بارش‌های آتی امیدواریم

آب و برق در وضعیت پایدار است

وزارت نیرو حق آبگیری سد چم شیر را ندارد

حل مشکل آب تهران نیازمند مدیریت مصرف است / اعتراض برخی مردم نسبت به مصرف بالای گروه های پرمصرف

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه