English

اقدامات بانک ایران زمین در حوزه مسئولیت اجتماعی

احساس مسئولیت اجتماعی جز راهبرد اصلی بانک ها و شرط لازم برای بقا و موفقیت هر بانکی محسوب می شود و بانک ایران زمین در این زمینه گام های رو به جلویی برداشته است.

اقدامات بانک ایران زمین در حوزه مسئولیت اجتماعی

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری موج، بانک ها در راستای عمل به مسئولیت اجتماعی وظایف سنگینی را برعهده دارند، در حقیقت احساس مسئولیت اجتماعی جز راهبرد اصلی  بانک ها و شرط لازم برای بقا و موفقیت یک بانک محسوب می شود.

بانک ایران زمین نیز با شعار " ایران زمین خانه ماست " در راستای اجرای مسئولیت اجتماعی خود حمایت از سازمان های مردم نهادی مانند کمیته امداد و سازمان بهزیستی و همچنین حفظ منابع آب، جنگل ها، کاهش مصرف انرژی، همکاری با سازمان محیط زیست و سازمان جنگلها، مشارکت در ساخت مدرسه در مناطق محروم و آسیب دیده از سیل و زلزله و راه اندازی پویش های اجتماعی به صورت جدی را در دستور کار خود قرار داده است و در سال های اخیر تلاش نموده در فعالیت های سرمایه گذاری نمایند که موجب بهبود شرایط کل جامعه و حفظ محیط زیست گردد.

در ادامه به بخش هایی از اقدامات بانک ایران زمین در حوزه مسئولیت های اجتماعی اشاره می شود:

1- راه اندازی کمپین "پیک زمین»: پویش «پیک زمین»  ازجمله اقدامات بانک ایران زمین در حوزه مسئولیت های اجتماعی بخش محیط زیست است. این پویش و «من هم یک جنگلبانم» و با هدف حمایت و حفاظت از جنگل‌ها و محیط زیست کشور از اواخر سال 1399 آغاز به کار کرد.

2- افتتاح دو مدرسه به نام فرزندان ایران زمین: 24 مهرماه سال 1400 با حمایت بانک ایران‌زمین و در راستای اجرای مسئولیت‌ اجتماعی سازمانی، دو مدرسه به نام فرزندان ایران زمین در مناطق محروم استان خوزستان احداث و افتتاح شد.

3- اهدا بسته آموزشی به دانش آموزان: 12 آبان 1400 بانک ایران زمین در راستای ایفای نقش مسئولیت اجتماعی به دانش آموزان مدرسه ابن سینا واقع در روستای شیرامین از توابع شهرستان آذرشهر بسته آموزشی اهدا کرد. اقلام کمکی تحصیلی اعم از کامپیوتر ، ویدئو پرژکتور ، دفتر و خودکار بود و اولویت با اقلام ساخت ایران بوده است.

4- برگزاری همایش حمایت از کودکان سرطانی: 16 ابان 1400  در راستای اجرای مسئولیت اجتماعی سازمانی همایش حمایت از کودکان مبتلا به سرطان استان مرکزی با حمایت بانک ایران زمین در اراک برگزار شد.

5- حمایت از 2000کودک:  22 مردادماه 1400 اعلام شد از جمله اقدامات بانک ایران زمین در حیطه مسئولیت های اجتماعی ، حضور این بانک در پویش ایران مهربان و سرپرستی 2000 کودک تحت پوشش کمیته امداد امام راحل (ره) بوده است.

6- مشارکت درراه اندازی مرکز تجمیعی واکسن کرونا در باغ‌موزه دفاع مقدس

7- افزایش خدمات بانکداری مجازی

8- برگزاری کمپین «همین یک زمین»‌: در سال 1395 بانک ایران زمین پویش «برای زندگی همین ‌یک زمین را داریم» را باهدف پاک‌سازی محیط‌زیست از انواع آلودگی راه‌اندازی کرد.

9- کمپین یک قطره کمتر: این بانک در سال 1397 باهدف فرهنگ‌سازی درزمینه مصرف صحیح آب پویشی با شعار یک قطره کمتر را راه‌اندازی کرد.

10- پویش حمایت از «بلوط ایران‌زمین»: بانک ایران زمین باهدف آگاه‌سازی جامعه نسبت به از بین رفتن درختان بلوط مناطق غرب کشور از سال 1397 تاکنون در هفته منابع طبیعی پویش حمایت از «بلوط ایران‌زمین» را برگزار می کند.

11- پویش «آلرژی به مصرف انرژی»: در سال 1398 این بانک باهدف مصرف بهینه انرژی در محیط کار و خانه پویشی با نام «آلرژی به مصرف انرژی» را راه‌اندازی کرد.

12- حمایت از پویش سهم من برای تالاب: جدیدترین اقدام زیست‌محیطی بانک ایران زمین حمایت مالی از پویش سهم من برای تالاب است که باهدف احیای دوباره تالاب‌های در معرض نابودی شکل‌گرفته است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه