English

وزیر راه و شهرسازی:

تسهیلات مسکن برای اعضای هیئت‌علمی، استادان و پرسنل دانشگاه

وزیر راه و شهرسازی گفت: قول ارائه تسهیلات و زمین مازاد در سراسر کشور، ویژه اعضای هیئت‌علمی، استادان، پرسنل و خوابگاه را داد و اظهار کرد: ما آمادگی خود را جهت تهیه مسکن اعلام می‌کنیم تا به این ترتیب گوشه‌ای از مشکل مسکن جامعه، تا جایی که در توانمان است، حل شود.

تسهیلات مسکن برای اعضای هیئت‌علمی، استادان و پرسنل دانشگاه

به گزارش خبرگزاری موج، دکتر مهرداد بذرپاش در اختتامیه اجلاس رؤسای دانشکده‌ها و آموزشکده‌های فنی و حرفه‌ای سراسر کشور، با اشاره به آیاتی از قرآن کریم، در خصوص یادآوری ایام‌الله و بزرگی و عظمت کار بنیانگذار انقلاب اسلامی امام راحل (ره) اظهار کرد: از آنجا که خداوند در قرآن بارها به یادآوری روزهای بزرگ تذکر داده، قطعاً بی حساب نبوده و با یادآوری پیام‌ هایی ارزشمند همراه است. بنابراین ما نیز این روزهای بزرگ و خجسته را یادآوری می‌کنیم تا با همان اهداف رو به جلو حر کت کنیم و در این مسیر از استراتژی قیاس استفاده کنیم تا قضاوتهایمان صحیح، منطقی و درست باشد.

بذرپاش با بیان خاطره‌ای از حل مشکل یکی از خطوط تولید خودرو توسط افراد ماهر فنی و آچار به دست و ارائه مشورت‌های راهگشا خاطرنشان کرد: وقتی ما با چنین فناوری‌ها و پدیده‌هایی در دانشگاه، برخورد داریم، باید در حوزه کاربردی، کاردانی و تکنیسین، باری از توسعه بر دوش این افراد بگذاریم و از مهارت آنان استفاده کنیم. بنابراین، یکی از بهترین بسترها همین دانشگاه فنی و حرفه‌ای است و ما هم در جایگاه و مسئولیت خود، باید تمام تلاش خود را بکنیم تا صنعت را به دانشگاه، وصل و مرتبط کنیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه