English

سامانه ستکاوا چیست و چگونه می‌توانیم گوشت قرمز منجمد دریافت کنیم؟

رئیس قرارگاه رصدخانه کشاورزی ایران اعلام کرده است که توزیع گوشت قرمز منجمد در سامانه ستکاوا آغاز شده است اما سامانه ستکاوا چیست؟

سامانه ستکاوا چیست و چگونه می‌توانیم گوشت قرمز منجمد دریافت کنیم؟

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج، وزارت جهاد کشاورزی در طول سالیان گذشته به رونمایی از سامانه های مختلفی پرداخته است که موجب تسهیل و تسریع بسیاری از فرایندهای مربوط به توزیع محصولات، درخواست تسهیلات، تنظیم بازار و... شده است. یکی از این سامانه ها «سامانه تامین و توزیع کالای آوای جهاد» نام دارد.

ستکاوا

این سامانه به منظور تنظیم بازار و توزیع مرغ منجمد ایجاد شده و بعدها تصمیم به اضافه کردن محصولات دیگری نظیر برنج، روغن و... هم به آن گرفته شد.

در این سامانه تولیدکنندگان می توانند محصولات کشاورزی را عرضه و فروشگاه های پروتئینی، فروشگاه‌ های زنجیره‌ ای و فروشگاه‌ های میادین میوه و تره‌ بار عضو این سامانه می‌ توانند خرید خود را انجام دهند.

 

سامانه ستکاوا setkava.ir، ابزاری است برای نظارت بر زنجیره تامین، تولید و توزیع کالاهای اساسی با قیمت مصوب سازمان حمایت مصرف‌ کنندگان و تولید کنندگان تا با کنترل فرآیند های تامین، تولید و توزیع کالا، مانع از احتکار، گران‌ فروشی و حتی احتکار خانگی شود.

 

ورود به سامانه ستکاوا setkava.ir

فروشندگان و خریداران برای اینکه بتوانند از سامانه تامین و توزیع کالای آوای جهاد استفاده نمایند، می بایست وارد این سامانه شوند. برای ورود به سامانه تامین و توزیع کالای آوای جهاد کافی است نشانی اینترنتی ستکاوا setkava.ir را در گوگل جستجو کرده و وارد صفحه اصلی شوید و سپس گزینه ورود به سامانه را انتخاب نمایید.

 

گوشت2

توزیع گوشت قرمز منجمد در سامانه ستکاوا

کمال ربانی‌زاده، رئیس قرارگاه رصدخانه کشاورزی ایران اعلام کرده است که گوشت منجمد تنظیم بازاری از روز گذشته از طریق سامانه توزیع هوشمند (ستکاوا) عرضه شده است.از امروز در تمام استان تهران گوشت قرمز از طریق این سامانه توزیع خواهد شد.

ربانی‌زاده همچنین با بیان این که در حال حاضر توزیع با استان تهران شروع شده است، گفت: در استان‌هایی که سامانه توزیع هوشمند (ستکاوا) راه‌اندازی شده است، توزیع گوشت قرمز منجمد به زودی آغاز خواهد شد.

 

بیشتر بخوانید:

توزیع ۲۰ تن گوشت منجمد در استان قزوین

توزیع ۱۲۳ هزار کیلوگرم مرغ منجمد در بین نیازمندان ایلامی

قیمت هر کیلو مرغ منجمد ۴۵ هزارتومان است/ با هر گونه گران فروشی برخورد می‌کنیم

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی