English

رئیس سازمان جهاد کشاورزی مازندران اعلام کرد؛

آغاز هوشمندسازی توزیع مرغ در مازندران

رئیس سازمان جهاد کشاورزی مازندران از آغاز هوشمندسازی توزیع مرغ در مازندران خبر داد.

آغاز هوشمندسازی توزیع مرغ در مازندران

به گزارش خبرگزاری موج مازندران، حسن عنایتی کلیجی رئیس سازمان جهاد کشاورزی مازندران از آغاز به کار سامانه هوشمندسازی توزیع مرغ در استان مازندران خبر داد و اظهار داشت: فرآیند هوشمندسازی توزیع مرغ در مازندران در قالب سامانه سماتیم (سامانه معاملات آنلاین تأمین یکپارچه مرغ) آغاز شد.

وی ادامه داد: این سامانه در راستای تنظیم بازار مرغ استان که دارای حلقه های متعددی است راه اندازی شد و فرایند معاملات مرغ زنده از مرغداری‌ها تا کشتارگاه‌ها را مورد پایش قرار می‌دهد.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی مازندران گفت: این سامانه در مرحله بعد بلافاصله معاملات گوشت مرغ از کشتارگاه ها تا فروشگاه های عرضه استان و مدیریت خروج مرغ زنده و کشتار شده از مازندران به سایر استان های کشور را نیز هوشمندانه رصد و پایش می‌کند.

وی بیان داشت: این طرح در راستای تنظیم بازار مرغ استان از تولید تا توزیع راه اندازی شد که در این سازمانه همه مرغداری ها، کشتارگاه ها و فروشگاه های توزیع مرغ استان ثبت و پایش می شوند.

گفتنی است؛ روزانه حدود 1000 تن مرغ در استان کشتار می شود که بخشی از آن به بازارهای داخل استان و بخشی به سایر استان ها به ویژه استان تهران ارسال می شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه