English

نمایندگی جدید ایران‌خودرو در رامشیرِ خوزستان آغاز به کار کرد

خدمات پس از فروش ایران‌خودرو نمایندگی 2465 در شهرستان رامشیر استان خوزستان آغاز به کار کرد.

نمایندگی جدید ایران‌خودرو در رامشیرِ خوزستان آغاز به کار کرد

به گزارش خبرگزار موج به نقل از روابط عمومی ایساکو، بنابراین گزارش، شرکت ایساکو با رویکرد تسهیل و تسریع دسترسی مشتریان به خدمات فروش و پس از فروش، برنامه افزایش تعداد نمایندگی‌ها را در سراسر کشور در برنامه خود گنجانده و با این رویکرد در 9 ماهه سال 1401 تعداد 9نمایندگی به شبکه خدمات شرکت ایران‌خودرو افزوده شده است.

معاون خدمات پس از فروش شرکت ایساکو در این‌باره گفت: برنامه ارتقاء کیفی نمایندگی‌های موجود یکی از اهداف مستمر شرکت ایساکو بوده و هست، اما با توجه به افزایش روزافزون تعداد مشتریان ایران‌خودرو توسعه کمی شبکه خدمات اهمیت ویژه‌ای یافته و افتتاح نمایندگی‌های جدید در سال جاری در کنار توسعه پست‌های کاری نمایندگی‌های فعال در مسیر تحقق این هدف بوده است.

ماشااله وردینی ادامه داد: تمام اقدامات بهبود و توسعه و ارتقاء در شرکت ایساکو به منظور افزایش رضایت مشتریان از خدمات پس از فروش صورت می‌‌گیرد و ایساکو سعی دارد بهترین خدمات را در سریع‌ترین زمان ممکن به دارندگان محصولات ایران‌خودرو ارائه کند.

وی افزود: این نمایندگی ازین جهت اهمیت خاصی دارد که در حاشیه یک محور مواصلاتی پرتردد قرار گرفته و راه‌اندازی آن باعث تسهیل خدمات‌رسانی و تسریع ارائه خدمات به ساکنان منطقه شده است.

گفتنی است با افتتاح نمایندگی 2465 در آذر ماه سال جاری تعداد نمایندگی‌های ایران‌خودرو به 655 مرکز ارائه خدمات فروش و پس از فروش افزایش یافت و برای 24 نفر از هم‌وطنان رامشیری شغل جدید ایجاد شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

  • صادق البوشوکه

    بسیار عالی
    موفق باشید🌹

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه