English

وزیر راه و شهرسازی مطرح کرد؛

احداث خانه‌های حیاط دار یک طبقه

وزیر راه و شهرسازی گفت: احداث خانه‌های حیاط دار یک طبقه در طرح نهضت ملی مسکن از سیاست وزارت راه و شهرسازی است.

احداث خانه‌های حیاط دار یک طبقه

به گزارش خبرگزاری موج، مهرداد بذرپاش وزیر راه و شهرسازی  در مراسم کلنگ‌زنی و آغاز عملیات اجرایی آماده‌سازی سایت ۳۵۰ هکتاری واحدهای ویلایی در طبس ابراز داشت: با اقدامات انجام شده طی سه سال گذشته، ۵۰ درصد به میزان مسکن موجود شهر طبس اضافه شده که در قیمت و پاسخ به تقاضا و نیاز بازار مسکن تأثیر گذار است.

وی با بیان اینکه بنا به تاکید رئیس جمهور، باید چرخ تولید مسکن با سرعت بیشتری از گذشته بچرخد، گفت: همچنین باید به شرایطی برسیم که همه مردم در ایران از حداقل سرپناه برخوردار باشند.

بذرپاش بیان کرد: روش تأمین زمین و احداث خانه‌های حیاط دار یک طبقه در طرح نهضت ملی مسکن از سیاست وزارت راه و شهرسازی در هر شهری که زمین کافی دارد، است.

وی ادامه داد: روش جدید تحویل زمین به مردم، یکی از مدل‌های مطلوب است تا مردم با آورده خود و تسهیلات بانکی و سایر خدمات با سلیقه خود یک واحد مسکونی یک طبقه حیاط دار تحویل گیرند.

بذرپاش با بیان اینکه این مدل بهترین روش مطابق با سبک الگوی ایرانی- اسلامی خواهد بود، افزود: این روش در هر نقطه از کشور که زمین کافی داشته باشد، اجرا خواهد شد.

وزیر راه و شهرسازی بر لزوم هرچه سریع‌تر آغاز فرایند تحویل سه هزار و ۵۰۰ هکتار زمین تاکید کرد و افزود: اگرچه مشکلاتی از جمله آب، برق و غیره وجود دارد اما تولید مسکن کاری شدنی است.

بذرپاش خطاب به مدیران استان تاکید کرد: آماده سازی سایت و تکمیل واحدها را در اولویت قرار دهید و تأمین زمین و تحویل آن‌ها به مردم باید در اسرع وقت انجام شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی