English

طی حکمی از سوی ناصر فخاری:

مهدی واصفی، سرپرست معاونت اداری و مالی سازمان شد

طی مراسمی که در محل دفتر معاونت اداری و مالی سازمان اقتصادی کوثر برگزار شد ناصر فخاری ضمن قدردانی از زحمات مهدی آل ابراهیم، مهدی واصفی را به سمت سرپرستی معاونت اداری و مالی سازمان برگزید.

مهدی واصفی، سرپرست معاونت اداری و مالی سازمان شد

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از روابط عمومی سازمان اقتصادی کوثر، آیین تکریم مهدی آل ابراهیم معاون پیشین و معارفه مهدی واصفی سرپرست معاونت اداری و مالی سازمان اقتصادی کوثر امروز ۲۲ آذرماه ۱۴۰۱ با حضور دکتر ناصر فخاری مدیرعامل سازمان اقتصادی کوثر در محل دفتر معاونت اداری و مالی برگزار شد.

در این نشست مدیرعامل سازمان با توصیه موکد به تقوا و اخلاق در مورد مدیرانی که سابقا متصدی امور بوده اند بیان داشت: مهندس ال ابراهیم مانند برادری وفادار در همه تحولات سازمان همراه بود و خدمات شایانی از وی به جا ماند.

وی در ادامه افزود: گردش مدیریت و جابجایی مدیران از الزامات اجتناب ناپذیر پیشرفت و پویایی به شمار می رود و در همه سازمان ها امری متداول است.

پس از آن مهدی واصفی نیز طی سخنانی با تقدیر از خدمات مهدی آل ابراهیم بر هم افزایی و همکاری مدیران سازمان در راه تحقق اهداف و دستیابی به افق های ترسیم شده بر اساس خط مشی اقتصاد رهنما تاکید کرد و گفت: ان شاالله با همدلی و تشریک مساعی به نوعی عمل کنیم که موجب تحولات بزرگ و مورد مطالبه در سازمان باشیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه