English

مهمترین اقدامات شرکت مرغ جداد زربال مورد بحث قرار گرفت

مدیرعامل شرکت مرغ اجداد زربال گفت: این شرکت به جای ذرت و سویا‌ی وارداتی تحقیقاتی برای جیره نویسی جایگزین طیور و تلاش برای تولید جیره‌های جایگزین با مواد اولیه داخلی انجام داده است.

مهمترین اقدامات شرکت مرغ جداد زربال مورد بحث قرار گرفت

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از روابط عمومی سازمان اقتصادی کوثر مجید صنعتگر مدیرعامل شرکت مرغ اجداد زربال در گفتگو با کانال خبری کوثرآنلاین برخی اقدامات و دستاورد‌ها این شرکت را تشریح کرد.

صنعتگر مدیرعامل شرکت مرغ اجداد زربال در خصوص خط تولید سویه‌های گوشتی، اظهار کرد: شرکت مرغ اجداد زربال در حال حاضر تلاش‌های فراوانی را برای نوع آوری و تولید رده‌های اول خط تولید سویه‌های گوشتی برتر دنیا انجام داده است.

صنعتگردر پاسخ به این سؤال که چه جایگزینی برای ذرت و سویا وارداتی در نظر گرفته شده است، گفت: این شرکت به جای ذرت و سویا‌ی وارداتی تحقیقاتی برای جیره نویسی جایگزین طیور و تلاش برای تولید جیره‌های جایگزین با مواد اولیه داخلی انجام داده است.

مدیرعامل شرکت مرغ اجداد زربال در مورد (EPR)، مشارکت در تولید، اشتغالزایی و تخم مرغ‌های نطفه دار توضیح داد: پیاده سازی و استفاده از سیستم هوشمند منابع و فرآیند‌های شرکت (EPR) برای اولین بار در یک زنجیره طیور در کشور انجام شده است.

وی ادامه داد: روش‌های نوین مشارکت در تولید محصولات طیور مانند جوجه یکروزه و تخم مرغ نطفه دار برای استفاده از سرمایه‌های بلا استفاده بخش خصوصی پیاده سازی و اجرا شده است. حدود دومیلیون ظرفیت غیر فعال و فرسوده صنعت مرغ گوشتی در کشور جهت تولید بیشتر و اشتغال زایی فعالسازی شده است.

وی همچنین در ادامه گفت:استفاده از روش‌های نوع آورانه در نگهداری و هچ تخم مرغ‌های نطفه دار به طوریکه بازار تنظیم و درصد جوجه آوری در نگهداری طولانی کاهش پیدا کند.

وی افزود:تجهیزات واحد‌های تولید لاین و اجداد که تاکنون وارداتی بوده است نوع آوری و تولید تجهیزات روز مانند تله تخم گذاری دیجیتال و شناسه دار، انجام شده است.

صنعتگر درخصوص اینکه چه اقدامی برای سیستم کشتار و بسته بندی صورت گرفته است، گفت: در این زمینه سیستم کشتار و بسته بندی مرغ در کشور ارتقا و بهسازی شده است و گرید A+ اخذ و محصولات باکیفیت صادراتی تولید شده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی