English

بانک کشاورزی، خدمت جدید «پیش فروش نهاده ها» را به امکانات بازارگاه نهاده های کشاورزی افزود

بانک کشاورزی، خدمت جدید « پیش فروش نهاده های دام و طیور» را به سرویس های متعدد خرید نهاده در سامانه بازارگاه نهاده های کشاورزی افزود.

بانک کشاورزی، خدمت جدید «پیش فروش نهاده ها» را به امکانات بازارگاه نهاده های کشاورزی افزود

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از روابط عمومی بانک کشاورزی، در این طرح خریداران می توانند  تا 4 برابر سهمیه دوره جاری، نسبت به پیش خرید نهاده با تحویل دوماهه از شرکت پشتیبانی امور دام کشور اقدام کرده و از تخفیف 1.3 درصدی وجه خرید نهاده به ازای هر ماه برخوردار شوند.

بر اساس این گزارش، درحال حاضر این سرویس برای پرورش دهندگان طیور گوشتی و غیر گوشتی عملیاتی شده و برای فعالان حوزه دام و کارخانجات خوراک دام، طیور و آبزیان نیز تا پایان ماه جاری عملیاتی خواهد شد.

شایان ذکر است ظرف دو هفته از آغاز اجرای این طرح،  بالغ بر 932 میلیارد ریال نهاده توسط تولیدکنندگان حوزه طیور پیش خرید شده است.

این گزارش می افزاید: بانک کشاورزی برای حمایت از فعالان حوزه دام، طیور و آبزیان، سرویس های متعدد خرید نهاده در قالب خرید نقدی، خرید توافقی(نسیه یا اعتباری)، خرید از محل تسهیلات بانک و خرید تهاتری(دریافت نهاده در ازای تحویل گوشت توسط واحدهای پرورشی) و خدمت جدید پیش فروش نهاده ها را در سامانه بازارگاه نهاده های کشاورزی راه اندازی کرده است.

خاطر نشان می شود: خرید نهاده های دامی از طریق سامانه بازارگاه نهاده های کشاورزی، دارای مزیت های بسیاری از جمله حذف واسطه های فروش، تسریع و تسهیل در دریافت نهاده ها، ضمانت کیفیت و مرغوبیت کالا، اطمینان خاطر از دریافت به موقع نهاده، تنوع روش های خرید و ... است و نیز به وزارت جهاد کشاورزی این امکان را می دهد تا با رصد تعاملات زنجیره تولید و تامین در این سامانه، برآورد دقیق تری از نیازهای این حوزه و برنامه ریزی بهتری برای تامین احتیاجات آن داشته باشد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه