English

سرپرست بانک سینا در جمع رؤسای شعب آذربایجان شرقی مطرح کرد؛

بانک‌ها ناگزیر از تغییر راهبردی در خطوط کسب‌و‌کار هستند

سرپرست بانک سینا در دیدار با رؤسای شعب آذربایجان شرقی و اردبیل گفت: بانک‌ها در سیستم بانکداری کشور، ناگزیر از تغییر و تحول در مدل‌های کسب‌وکار خود هستند.

بانک‌ها ناگزیر از تغییر راهبردی در خطوط کسب‌و‌کار هستند
به گزارش خبرگزاری موج به نقل از روابط‌عمومی بانک سینا، غلامرضا فتحعلی افزود: تحول در صنعت بانکداری در سطح دنیا و ایران با ورود فین‌تک‌ها در حوزه پرداخت و تحت تأثیر قرار دادن کسب‌و‌کار بانک‌ها با شتاب رو به جلو در حال حرکت است و با عنایت به نو بودن و گسترش مدل‌های جدید کسب‌و‌کار و رشد شتابان این صنعت، بانک‌ها نیز در سیستم بانکداری کشور ناگزیر از تغییر و تحول در مدل‌های کسب‌وکار خود هستند.
وی مدیریت نرخ سود و کنترل رشد دارایی‌ها از سوی بانک مرکزی را از اتفاقات مهمی دانست که در نظام بانکی رخ داده و عمده هدف این سیاست‌ها مدیریت رشد نقدینگی در کشور است.
فتحعلی با اشاره به تدوین برنامه تحول کسب‌وکار بانک سینا، این سیرتحولی را سه ساله توصیف کرد و گفت: عمده مشکلات کسب‌وکاری بانک شناسایی شده و برنامه‌های تحول حول راهکارهای رفع مشکلات و نگاه به کسب‌وکار نوین بانکداری در دست تدوین است.
وی توسعه بانکداری دیجیتال را از دیگر مسائل مهم و مورد توجه بانک عنوان کرد و اذعان داشت: عدم استفاده از ظرفیت‌ اثربخش بانکداری دیجیتال، عدم وجود برنامه بانکداری پلتفرمی و نیز عدم وجود نظام اثربخش توسعه سرمایه انسانی و مدیریت استعداد در بانک از مشکلات مورد توجه در طرح راهبردی بانک است.
وی با تأکید بر اهمیت اجرای بانکداری دیجیتال گفت: باید بخشی از فعالیت‌های بانک به بانکداری دیجیتال اختصاص یابد و از ظرفیت‌ها به نحو احسن استفاده شود.
وی به اهمیت رضایتمندی مشتری و وفاداری آن‌ها به سازمان اشاره کرد و گفت: هوشمندی در مدیریت مشتری، بالفعل ساختن مشتریان بالقوه، مدیریت ارتباط با مشتریان و توسعه خطوط مدون و یکپارچه کسب‌‌وکار برای مشتریان هدف از دیگر برنامه‌ها و اهداف برنامه‌های راهبردی بانک سینا است.
مدیرعامل، اعضای هیئت‌عامل و تعدادی از مدیران ستادی در سفر به استان آذربایجان شرقی و اردبیل، از همه شعب این استان‌ها بازدید کردند.
آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی