English

تجربه استفاده از اینترنت ۵G در قطر برای ایرانیان حاضر در جام‌جهانی ۲۰۲۲

ایرانیان حاضر در رویداد جام‌جهانی 2022 که در قطر در حال برگزاری است، همپای دیگر مسافران خارجی این رویداد، در حال استفاده از اینترنت 5G روی سیمکارت ایرانی خود هستند.

تجربه استفاده از اینترنت 5G در قطر برای ایرانیان حاضر در جام‌جهانی 2022

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری موج، ایرانیان حاضر در رویداد جام‌جهانی ۲۰۲۲ که اکنون در قطر در حال برگزاری است، همپای دیگر مسافران خارجی این رویداد، در حال استفاده از اینترنت ۵G روی سیمکارت ایرانی خود هستند.

دیدارهای جام‌جهانی فوتبال 2022 که از 20 نوامبر آغاز شده و تا 27 آذر ماه ادامه دارد، با حال و هوای متفاوتی برای ایرانیان حاضر در این رویداد بین‌المللی در حال برگزاری است.

همراهی ایرانیان از اقصی نقاط دنیا با تیم ملی کشورمان و مشارکت در این دوره از رویداد جام‌جهانی فوتبال، فضای جذابی را رقم زده بود که هر ایرانی را با دیدن نمادها و نشان‌هایی از فرهنگ ایران زمین به وجد می‌آورد.

پایداری و کیفیت ارتباطات با سیمکارت‌های ایرانی که از طریق رومینگ، خدمات دریافت می‌کنند نیز، در این رویداد بی‌نظیر است و از اینکه مشترکان ایرانی همراه اول می‌توانند با رومینگ 5G به شبکه سراسری اینترنت متصل شوند، حاضران احساس غرور می‌کنند.

ویدیوهای زنده و کلیپ‌هایی که در ایام بازی‌های ایران ساخته و در پلتفرمی نظیر روبیکا که تمام قد در رویداد جام‌جهانی حاضر شده و در هر زمان مشترکان آن می‌توانند از طریق «روبیکا اسپورت» و «زنده از قطر» خود را به این رویداد و حال و هوای حاضر در قطر برسانند، پخش می‌شود تماما بر بستر زیرساخت پرسرعتی است که اپراتورها نظیر همراه اول فراهم آورده است.

البته بسیاری از اینفلوئنسرها و تولیدکنندگان محتوا با مخاطب بالا نیز صفحات رسمی خود را در روبیکا راه‌اندازی کرده و در طول سفر خود به قطر، مدام در حال پرداختن به اصل و حاشیه این رویداد هستند.

حس و تجربه استفاده از اینترنت 5G در کنار سایر مشترکان اپراتورهای خارجی در کشور قطر، اتفاق خوشایندی بود که شرایط برابری را برای ایرانیان حاضر در این رویداد فراهم آورده بود.

آیا این خبر مفید بود؟
خبرنگار:
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی