English

راه‌اندازی سامانه اعلام خسارت برخط بیمه کوثر

سامانه اعلام خسارت برخط شرکت بیمه کوثر به منظور افزایش رضایت بیمه‌گذاران و گسترش خدمات غیرحضوری با اولویت بیمه‌های خودرویی(ثالث و بدنه) راه‌اندازی شد.

راه‌اندازی سامانه اعلام خسارت برخط بیمه کوثر

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از روابط‌عمومی و اعلام مدیر توسعه فناوریهای دیجیتال بیمه کوثر، بیمه‌گذاران می‌توانند به محض وقوع حادثه از طریق سامانه «بیمه کوثر من» به نشانی https://mykins.ir/ElamKhesarat خسارت خود را به صورت برخط ثبت و اطلاعات حادثه و تصاویر خسارت وارد شده را به راحتی بارگذاری کنند.

مجتبی بهرامی از تکمیل سامانه و ارائه خدمات ثبت برخط خسارت با همکاری مدیران و کارشناسان معاونت‌های فنی خبر داد و افزود: با توسعه خدمات برخط در این سامانه، بیمه‌گذاران بدون محدودیت زمان و مکان می‌توانند اعلام خسارت کنند. همچنین پس از تکمیل مدارک و ارزیابی کارشناسان، مبلغ خسارت در اسرع‌وقت به حساب زیان‌دیدگان واریز خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه این سامانه در راستای دستیابی به اهداف شرکت و راهبردهای نهاد ناظر طراحی شده است، تصریح کرد: تسهیل در ارائه خدمات بیمه‌ای، صرفه‌جویی در زمان، تکریم و کسب اعتماد ذی‌نفعان و نیز توسعه خدمات دیجیتال و غیرحضوری مهم‌ترین اصل در عملیاتی شدن این سامانه است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه