English

تشریح حمایت های بانک ایران زمین از تولیدکنندگان و کارآفرینان

بانک ایران زمین نیز با شعار " ایران زمین خانه ماست " بخش قابل توجهی از منابع خود را به امر حمایت از تولید اختصاص داده است و دوشادوش تولید کنندگان کشور به کمک اقتصاد و در ادامه امر کارآفرینی و اشتغالزایی آمده است.

تشریح حمایت های بانک ایران زمین از تولیدکنندگان و کارآفرینان

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری موج، به باور اقتصاددانان در شرایط تحریم توجه به تولید منجر به ایجاد آرامش در جامعه می شود و قطعا حمایت از بخش تولید اصلی ترین ماموریت دستگاه های متولی است. در حقیقت در این روزهای پرتلاطم اقتصادی، عمده مشکل جوان ایرانی اشتغال است لذا با حمایت دست اندرکاران از بخش تولید، ضمن حفظ اشتغال و رونق تولید، از خروج ارز از کشور نیز جلوگیری می شود.

در این زمینه نقش بانک ها به عنوان یکی از بخش ها تامین مالی اقتصاد کشور غیرقابل انکار است و انتظار می رود بانک ها در این وضعیت نابسامان اقتصادی با حضور در کنار تولید و تولیدکنندگان به تامین و نیازشان توجه کنند تا چرخ اقتصاد کشور پویاتر از هر زمان دیگری به حرکت درآید.

بانک ایران زمین نیز با شعار " ایران زمین خانه ماست " در این راستا بخش قابل توجهی از منابع خود را به امر حمایت از تولید اختصاص داده است و دوشادوش تولید کنندگان کشور به کمک اقتصاد و در ادامه امر کارآفرینی و اشتغالزایی آمده است.

بانک ایران زمین در راستای بانکداری باز و مشتری مدار، با اعطای تسهیلات خرد در راستای حمایت از تولید، طرح تسهیلاتی انتخاب ایران زمین ( تسهیلاتی به انتخاب تو ) را از یک دی ماه ۱۴۰۰ به مدت یک سال را ارائه کرد. در این طرح نرخ سود سالیانه تسهیلات بین ۱۰ تا ۱۸ درصد به انتخاب مشتری و تسهیلات تا سقف ۱ میلیارد ریال با امکان واریز و برداشت به مشتریان ارائه می شود.

نحوه محاسبه سود و اقساط تسهیلات

 

نرخ توجیهی سود تسهیلات براساس میانگین سپرده گذاری: ۱۰درصد الی ۱۸ درصد به صورت سالیانه است.

حداقل مبلغ افتتاح حساب ۵۰ میلیون ریال است.

حداکثر مبلغ تسهیلات ۱ میلیارد ریال است.

حداقل مدت رسوب سپرده کوتاه مدت ۳ ماه (محاسبه میانگین سپرده از تاریخ شروع طرح) است.

امکان واریز و برداست از سپرده وجود دارد.

حداکثر مدت زمان استفاده از میانگین ایجاد شده به منظور دریافت تسهیلات ۲ ماه است.

اخذ وثیقه طبق دستورالعمل، مقررات و سیاست های اعتباری بانک صورت می گیرد.

سایر شرایط افتتاح سپرده و تسهیلات طبق قرارداد و در زمان پرداخت تسهیلات به مشتری اعلام خواهد شد.

مشتریان در صورت ارائه اطلاعات تکمیلی می توانند به پورتال بانک ایران زمین مراجعه نمایند یا با شماره تماس مرکز ارتباط با مشتریان ۲۴۸۰۹ از کارشناسان مربوطه اطلاعات تکمیلی را دریافت نمایند. همچنین مشتریان می توانند نسبت به ارائه اطلاعات تکمیلی و ثبت نام به شعب این بانک در سرار کشور مراجعه نمایند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه