English

نقش موثر بانک ایران زمین در حیطه مسئولیت های اجتماعی

بانک ایران زمین در کنار ارائه خدمات بانکی و مالی از طریق استراتژی مسئولیت اجتماعی تصویر مثبتی نسبت به برند خود دراذهان عمومی ایجاد کرده است.

نقش موثر بانک ایران زمین در حیطه مسئولیت های اجتماعی

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری موج، مسئولیت اجتماعی یک چارچوب اخلاقی است که فرد یا سازمان را مقید می کند نسبت به مسائل اجتماعی، فرهنگی و محیطی پیرامون بی تفاوت نباشد و در جهت ایجاد تعادل در جامعه بکوشد.

مسئولیت اجتماعی نقطه مقابل بی تفاوتی قرار دارد و گرچه امری کاملا داوطلبانه است اما فرد یا سازمان از زمانی که با احساس تعهد وارد این عرصه می شود، با کمک به طبقه آسیب پذیر جامعه در ابعاد مختلف اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی، به جامعه خویش حیات تازه می بخشد.

بانک ایران زمین نیز در کنار ارائه خدمات بانکی و مالی علاوه بر اینکه موتور توسعه اقتصاد کشور را به حرکت در می آورد از طریق استراتژی مسئولیت اجتماعی می تواند تصویر مثبتی نسبت به برند خود ایجاد و به تبع عملکرد اقتصادی خود را بهبود بخشد.

درحقیقت مسئولیت اجتماعی بانک ها اثرات بلندمدتی در تصویر اجتماعی پایدار آنها دارد و می تواند عامل مهمی در بازار رقابتی بانک ها باشد.

بخشی از همکاری های بانک ایران زمین در حیطه مسئولیت های اجتماعی

۱.حمایت از سازمان‌های مردم نهادی مانند کمیته امداد و سازمان بهزیستی

سال گذشته بانک ایران زمین با حضور در پویش ایران مهربان، سرپرستی ۲۰۰۰ کودک تحت پوشش کمیته امداد امام راحل (ره) را به عهده گرفته است.

۲.همکاری با سازمان محیط‌زیست و سازمان جنگل‌ها در راستای حفظ منابع آب، جنگل‌ها، کاهش مصرف انرژی و ...

کمپین محیط زیستی "یک قطره کمتر"، پویش محیط زیستی "بلوط ایران زمین"، پویش محیط زیستی "آلرژی به مصرف انرژی"، حمایت از پویش "من هم یک جنگلبانم" وحمایت از پویش "سهم من برای تالاب" از جمله اقدامات مثبت این بانک در راستای کمک به حفظ محیط زیست کشور بوده است.

۳. مشارکت در ساخت مدرسه و خانه بهداشت در مناطق محروم و آسیب‌دیده از سیل و زلزله

در مهرماه سال گذشته، با حمایت بانک ایران زمین و در راستای اجرای مسئولیت اجتماعی سازمان، دو مدرسه به نام فرزندان ایران زمین در مناطق محروم استان خوزستان احداث و به بهره برداری رسید. همچنین این بانک در همین استان اقدام به احداث یک خانه بهداشت در راستای کمک به مردم مناطق سیل زده کرد.

۴. راه‌اندازی پویش‌های اجتماعی به‌صورت جدی و در راستای اجرای مسئولیت اجتماعی فعالیت‌ های بانک ایران زمین در حوزه سلامت

بانک ایران زمین در ایام بحرانی کرونا و مادامی که ملت شریف ایران نیازمند واکسن رسانی به هنگام بودند مرکز تجمیعی واکسن کرونا طالقانی را با حضور رئیس کمیسیون بهداشت مجلس شورای اسلامی، فرمانده ستاد مقابله با کرونا در استان تهران به بهره برداری رساند.

بانک ایران زمین به عنوان یکی از حامیان اصلی نظام سلامت و محیط زیست کشور تلاش می کند در راستای عمل به مسئولیت های اجتماعی و جلب مشارکت عمومی گام های مثبتی بردارد و از هیچ کوششی در این حیطه دریغ نمی کند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی