English

خاندوزی:

از اظهارات بنده درباره موضع رئیس مجلس سوء برداشت شده است

وزیر اقتصاد تاکید کرد: متاسفانه از اظهارات بنده درباره موضع رئیس مجلس سوء برداشت شده و برخی به‌دنبال فرصت برای تفرقه افکنی میان دولت و مجلس‌اند در زمانی که شرایط خاص کشور بیش از پیش نیازمند همکاری است.

 از اظهارات بنده درباره موضع رئیس مجلس سوء برداشت شده است

به گزارش خبرگزاری موج، احسان خاندوزی، وزیر امور اقتصادی و دارایی در حاشیه مراسم رونمایی از چک الکترونیک  در پاسخ به ابهامات و انتقادات پیش آمده پس از جلسه مجلس درباره بررسی عملکرد دستگاه‌های مسئول در اجرای تبصره ۱۸ بودجه ۱۴۰۰ و ۱۴۰۱ اظهار کرد: بنده ملاحظات نمایندگان مجلس شورای اسلامی را کاملا درک می‌کنم. خودم هم در جایگاه نمایندگی بوده‌ام و می‌دانم که مجلس دغدغه مردم و مشکلات آن‌ها را دارد و حل این مشکلات در گرو همکاری مجلس و دولت است.

وی افزود: در موضوع تبصره ۱۸ نیز اتفاقا همکاری بسیاری خوبی از جانب کمیسیون‌های مجلس انجام شده است که جا دارد از شخص رئیس مجلس و کمیسیون قدردانی کنم. مطالبه و نظارت مجلس و پاسخ‌گویی دولت‌مردان  امری ضروری است. 

وزیر اقتصاد ادامه داد: متاسفانه از اظهارات بنده درباره موضع رئیس مجلس سوء برداشت شده و برخی به‌دنبال فرصت برای تفرقه افکنی میان دولت و مجلس‌اند در زمانی که شرایط خاص کشور بیش از پیش نیازمند همکاری است. در خصوص لایحه اموال تملیکی، تلاش کرده و می‌کنیم تفاوت دیدگاهی که پیرامون لایحه دوفوریتی وجود دارد حل و فصل شده و لایحه به جریان بیفتد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه