English

روز چهارشنبه ۲۰ مهرماه سال جاری صورت گرفت؛

دیدار صمیمانه مدیرعامل فولاد مبارکه با مدیران و کارکنان شرکت‌های پیمانکار فولاد مبارکه

روز چهارشنبه ۲۰ مهرماه سال جاری، مدیرعامل فولاد مبارکه به همراه جمعی از معاونان و مدیران شرکت، ضمن حضور در کمپ پیمانکاران از نزدیک با مدیران و کارکنان شرکت‌های پیمانکاری مستقر و فعال در فولاد مبارکه دیدار و گفت‌وگو کرد.

دیدار صمیمانه مدیرعامل فولاد مبارکه با مدیران و کارکنان شرکت‌های پیمانکار فولاد مبارکه

به گزارش خبرگزاری موج، روز چهارشنبه ۲۰ مهرماه سال جاری، مدیرعامل فولاد مبارکه به همراه جمعی از معاونان و مدیران شرکت، ضمن حضور در کمپ پیمانکاران از نزدیک با مدیران و کارکنان شرکت‌های پیمانکاری مستقر و فعال در فولاد مبارکه دیدار و گفت‌وگو کرد. محمدیاسر طیب‌نیا هدف از این بازدید را قدردانی از همکاری‌های شرکت‌های پیمانکاری و آگاهی از مشکلات این شرکت‌ها اعلام کرد.

به گفته مدیرعامل فولاد مبارکه اگر توفیقات و رکوردهایی در گروه فولاد مبارکه به دست می‌آید، اگر تعمیرات روزانه و سالانه در همه بخش‌ها و نواحی سازمان در موعد و حتی زودتر از زمان مقرر انجام می‌شود، اگر برنامه‌های توسعه به‌خوبی پیش می‌رود و شاهد اقدامات و دستاوردهای دانش‌بنیان و بومی‌سازی قطعات و تجهیزات هستیم و اگر خطوط جدید و یا از مدار خارج‌شده در مدار تولید و بهره‌برداری قرار می‌گیرند و به‌طورکلی اگر شاهد پیشرفت در فولاد مبارکه هستیم، نتیجه تلاش، همدلی و حضور سرمایه‌های انسانی فولاد مبارکه، همکاران بلندهمت پیمانکار و شرکت‌های دانش‌بنیان است که دست به دست هم داده‌اند و با اتکا به تجارب و دانش خود سازمان را به‌سوی موفقیت و توسعه رهنمون می‌سازند.

طیب‌نیا با تأکید بر اینکه رویکرد ما از ابتدای کار بر اصل استفاده حداکثری از ظرفیت‌های داخلی و قدردانی و ارج نهادن به همه این زحمات بنا نهاده شده است، خاطرنشان کرد: در همین راستا تلاش کرده‌ایم برای همه کارکنان، به‌ویژه برای عزیزان دلسوز شاغل در شرکت‌های پیمانکاری، شرایط بهتری فراهم کنیم تا این عزیزان هم با اطمینان و تعلق‌خاطر هرچه بیشتر به کار و تلاش خود در فولاد مبارکه همت گمارند و با کار کردن در این واحد صنعتی برای صنعت کشور، خانواده خود و جامعه منشأ اثر باشند.

وی اظهار داشت: در همین راستا طی یک سال اخیر اقدامات خوبی در زمینه بهبود ارائه خدمات بیمه تکمیلی و درمانی به پیمانکاران، مشابه همکاران امانی شرکت و تخصیص برخی پاداش‌های مربوط به رکوردها و دست‌یابی به اهداف در نظر گرفته شد. در حقیقت در پی آن هستیم که شرایط عمومی کارکنان در بخش پیمانکاری را بهبود بخشیم تا این عزیزان با آرامش و امنیت شغلی مضاعف‌تری به کار خود ادامه دهند. مطمئنیم با افزایش این رضایتمندی صنعت و اقتصاد کشور منتفع خواهد شد و جامعه سالم‌تری خواهیم داشت.

پس از بازدید مدیرعامل فولاد، خبرنگار ایراسین نظر برخی کارکنان شرکت‌های پیمانکاری را در خصوص شرایط و اقدامات انجام‌شده جویا شد که در ادامه مطلب ماحصل این گفت‌وگوها را می‌خوانید.

اکبر مهیاری از شرکت توکاسبز

امروز پس از ۲۸ سال کار در شرکت‌های پیمانکاری فولاد مبارکه شاهد این بودم که مدیرعامل شرکت از شرکت‌های پیمانکاری زیرمجموعه بازدید می‌کند. در این بازدید فرصتی فراهم شد تا از دستورات مساعد اخیر ایشان در راستای بهینه‌سازی وضعیت درمان و تخصیص پاداش تولید به کارکنان پیمانکار و برخی اقدامات دیگر قدردانی نماییم. همچنین در این فرصت مدیرعامل فولاد مبارکه از شرایط محیط کارگاهی و مشکلات و دغدغه‌های فردی کارکنان پیمانکار نیز بیشتر مطلع شد که امیدواریم از این پس نیز با همکاری بیشتر ایشان و مدیریت‌های مربوطه وضعیت بهبود یابد.

علی اسحاقیان از شرکت برق آرا

مدیرعامل فولاد مبارکه امروز به‌طور غیرمنتظره از این شرکت و سایر شرکت‌های مستقر در این بخش دیدار کرد و افتخار دیدار و آشنایی با مدیرعامل و جمعی از معاونان ایشان به دست آمد. فرصتی دست داد تا ضمن گفت‌وگو با دکتر طیب‌نیا برخی مشکلات کارکنان پیمانکاری به‌ویژه مسائل فراروی فرزندان ایثارگر و جانباز جویای کار و یا شاغل در شرکت‌های پیمانکاری را به سمع و نظر ایشان برسانیم. ضمن اینکه مدیرعامل فولاد مبارکه در ماه‌های اخیر دستور توجه و مساعدت بیشتر به کارکنان پیمانکار و فرزندان ایثارگر و جانباز شاغل را صادر کرده بود که باعث شده برخی شرکت‌ها به شرکت‌های اصلی ملحق شوند و قراردادهای کارکنان مستحکم‌تر و مدون‌تر از قبل شود. این اقدامات و اقدامات مشابه در حوزه‌های درمان و بیمه تکمیلی کارکنان پیمانکار باعث شده کارکنان با تلاش، دلگرمی و امیدواری بیشتر به فعالیت‌های خود ادامه دهند.

نجاتعلی جهانبخش از شرکت رهاب گستر پردیس

از مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه و همراهان ایشان که امروز با حضور خود از نزدیک حال و احوال شرکت‌های پیمانکاری و کارکنان شاغل در آن‌ها را جویا شدند، بسیار ممنون و متشکریم. در حضور آقای طیب‌نیا مشکلات مطرح شد؛ به‌ویژه شرکت‌ها و کارکنانی که در پروژه‌ها کار می‌کنند مشکلات خود را گفتند و ایشان هم دستورات مساعد نسبت به بررسی و حل آن‌ها را صادر کرد. مطمئنا کارکنان پیمانکار با چنین اقداماتی دلگرم‌تر می‌شوند و با انگیزه بیشتر به کار و فعالیت خود ادامه می‌دهند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه