English

معاون برنامه ریزی و توسعه ذوب آهن اصفهان عنوان کرد

توسعه کارآفرینی و خلق ارزش از طریق تولید دانش با تکیه بر توان داخلی

در سال تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرین، با تصویب کمیته ساختار ذوب آهن اصفهان، مدیریت نوآوری و راهبری فعالیت‌های دانش بنیان در حوزه معاونت برنامه ریزی و توسعه شرکت تاسیس و سعید جعفری به عنوان مدیر این مدیریت منصوب شد.

توسعه کارآفرینی و خلق ارزش از طریق تولید دانش با تکیه بر توان داخلی

به گزارش خبرگزاری موج، علیرضا رضوانیان معاون برنامه ریزی و توسعه ذوب آهن اصفهان در آیین معارفه مدیر نوآوری و راهبری فعالیت‌های دانش‌بنیان شرکت که با حضور مدیران این حوزه برگزار شد، تسهیل در شکل‌گیری الگوی جدید تعامل ذوب آهن اصفهان و مراکز علمی، پژوهشی و شرکت‌های دانش‌بنیان و همچنین تدوین برنامه و سند توسعه نوآوری شرکت را از اهداف تاسیس این مدیریت برشمرد و گفت: بسترسازی مناسب جهت ایجاد حق مالکیت فن‌آوری و زمینه‌سازی برای تبدیل ذوب آهن اصفهان به شرکت پیشرو و صاحب فن‌آوری‌های دانش‌بنیان، شناسایی، ارزیابی و پرورش ایده‌های نوآورانه و دانش‌بنیان، همسو با نیازهای شرکت با استفاده از تجاری‌سازی ایده‌های برگزیده پیشنهادهای فنی دریافت شده تامین شرایط و امکانات لازم جهت توسعه کارآفرینی و خلق ارزش از طریق تولید دانش با تکیه بر توان داخلی شرکت و نخبگان خارج از سازمان، از دیگر اهدافی است که باعث شد این مدیریت تاسیس شود.

مرتضی شیرین‌پرور مدیر تحقیق و توسعه شرکت نیز گفت: اقدامات و فعالیت‌های تحقیق و توسعه و فرآیندهای نوآوری در راستا و مکمل همدیگر می‌باشند. همکاری و تعامل مستمر این مجموعه ها با همدیگر و همچنین با سایر بخش‌ها و مدیریت‌های شرکت زمینه‌ساز تعالی و ارتقا روزافزون ذوب‌آهن اصفهان خواهد بود.

سعید جعفری نیز گفت: ورود به فعالیت فناورانه توسط شرکت‌ها و بنگاه‌های اقتصادی نشانه بلوغ این واحدها است و با تاسیس این مدیریت، زمینه حرکت به سمت دانش‌بنیان شدن ذوب‌آهن اصفهان و شرکت‌های تابعه آن فراهم شده است.

شایان ذکر است؛ سعید جعفری ۱۳۷۲ با مدرک مهندسی مکانیک در ذوب آهن اصفهان استخدام شد و پیش از این در مدیریت مهندسی کارخانه، مدیریت تحقیق و توسعه، مدیریت آموزش و توسعه منابع انسانی و شرکت قائم رضا خدمت نموده و در بسیاری از پروژه‌ها و طرح های تحقیقاتی، مهندسی و اجرایی شرکت حضور داشته است.

وی همچون محقق برتر استانی و کشوری، دارنده گواهینامه بازرسی از شرکت پوسکو کره جنوبی، ممیز انرژی از سازمان بهینه سازی مصرف انرژی را در کارنامه پژوهشی خود دارا می باشد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه