English

در بازدید مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی و نمانیده مردم لنجان عنوان شد:

بازدید رئیس سازمان تامین اجتماعی از ذوب‌آهن اصفهان/ تقدیر از عملکرد مادر صنعت ایران

میرهاشم موسوی مدیر عامل سازمان تامین اجتماعی و حسین رجایی نماینده مردم شهرستان لنجان در مجلس شورای اسلامی ۱۸شهریورماه با حضور در ذوب آهن اصفهان با مسئولین شرکت دیدار و گفتگو کردند.

بازدید رئیس سازمان تامین اجتماعی از ذوب‌آهن اصفهان/ تقدیر از عملکرد مادر صنعت ایران

به گزارش خبرگزاری موج، رییس سازمان تامین اجتماعی در این بازدیدها، افزایش بازدهی دارایی‌ها و بهره‌وری را در مجموعه این سازمان مورد تأکید قرار داد و گفت: با توجه به نیاز روز کشور به محصولات هایتک لازم است در امر توسعه، تولید این محصولات در نظر گرفته شود که الحمدا… این مقوله در کشور شروع شده است.

موسوی، نقش سازمان‌های بالادستی را در پیگیری برای اصلاح قوانین در جهت رفع مشکلات و موانع تولید حایز اهمیت دانست و تصریح کرد: در این راستا سازمان تامین اجتماعی برای تسهیل در امر تولید و رفع موانع آن از هیچ حمایتی دریغ نخواهد کرد.

توجه ویژه به سلامت کارکنان و جامعه و محیط‌زیست مقوله‌های بود که رییس سازمان تامین اجتماعی بر آن تأکید کرد و افزود: با استفاده از ابزارهای مدیریتی باید عقب افتادگی‌ها جبران شود و برای احقاق حقوق و جلوگیری از تضییع حقوق سهامداران سازمان که بیش از ۵۰ درصد جامعه تشکیل می‌دهند، تمام تلاشمان را باید به کار بگیریم.

وی در خصوص تلاشگران عرصه تولید و صنعت ذوب‌آهن اصفهان، گفت: با همه محدودیت‌ها و موانعی که صنعت فولاد با آن دست به گریبان است مجموعه ذوب‌آهن اصفهان توانسته‌اند با برنامه‌های علمی و شاخص محور بر این مشکلات و موانع فایق آیند و علاوه بر افزایش کمی تولید ۳ درصدی بیشتر از برنامه تدوین شده، ۱۲ نوع محصول جدید و صنعتی با ارزش‌افزوده بسیار بالا و سودآور را به سبد محصولات خود بیافزایند.

رییس سازمان تامین اجتماعی با بیان این که عملکرد تولید ذوب آهن اصفهان در سال جاری و برای اولین بار در طول پنجاه و پنج سال از زمان تاسیس، از برنامه و هدف تعیین شده پیشی گرفته است، تأکید کرد: این عملکرد مطلوب نیازمند زیرساخت ها و برنامه هایی مانند تأمین به موقع مواد اولیه، حامل های انرژی، فنآوری های لازم، تعمیرات به موقع و آمادگی تجهیزات، تأمین نقدینگی، فروش و صادرات، حفظ روحیه و انگیزه کارکنان و … است که شواهد امر نشان می دهد مسئولین این شرکت برای یکایک آن ها برنامه داشته و به بهترین وجه از عهده آن ها برآمده‌اند.

وی به حمایت های ذوب‌آهن اصفهان از صنایع گوناگون نیز پرداخت و افزود: این شرکت چه در تامین و چه در تولید و فروش باعث رونق فضای کسب و کار در صنایع بالا دستی و پایین دستی شده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه