English

مدیرعامل صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر خبر داد؛

آغاز اجرای «بیمه تکمیلی» روستاییان و عشایر

مدیرعامل صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر گفت:۱۶۰ هزار بازنشسته داریم که طرح را با اینها شروع می‌کنیم. آذربایجان شرقی، اصفهان و همدان که ۴۰ هزار بازنشسته دارند در گام اول بیمه تکمیلی می‌شوند.

آغاز اجرای «بیمه تکمیلی» روستاییان و عشایر

به گزارش خبرگزاری موج، بیت الله برقراری در حاشیه همایش روز ملی روستاها و عشایر که درمرکز همایش های صداوسیما برگزار شد، ضمن گرامیداشت هفته وحدت، گفت: همایش امروز به مناسبت روز ملی روستا برگزار شد.صندوق این قشر زحمتکش را بیمه اجتماعی می‌کند، کشاورزان، روستاییان، عشایر و شهرهای زیر ۲۰ هزار نفر جمعیت جامعه تحت پوشش صندوق هستند. 

وی افزود: به روال صندوق‌های بیمه‌ای، مستمری بازنشستگی، ازکارافتادگی و فوت به جامعه تحت پوشش تعلق می گیرد؛ البته این صندوق آنطور که باید شناسانده نشده و باید در این راستا جهاد تبیین با قوت بیشتری دنبال شود. 

مدیرعامل صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر با بیان اینکه امور درمانی روستاییان را سازمان بیمه سلامت انجام می‌دهد گفت: ما یک میلیون و ۵۰۰ هزار بیمه شده داریم که در صددیم اینها را در آینده بیمه تکمیلی کنیم. ۱۶۰ هزار نفر نیز بازنشسته هستند که بیمه تکمیلی مطالبه آنها هم بود. مدت ها کار کارشناسی انجام دادیم تا بتوانیم این کار را انجام دهیم. 

برقراری ادامه داد: با شرکتهای بیمه مذاکره کردیم از امروز سه استان پایلوت می‌شوند و با رفع نقاط ضعف به همه استان ها تعمیم می یابد. ۱۶۰ هزار بازنشسته داریم که طرح را با اینها شروع می‌کنیم. آذربایجان شرقی، اصفهان و همدان که ۴۰ هزار بازنشسته دارند در گام اول بیمه تکمیلی می‌شوند. 

وی درباره فعالیت های قرارگاه کرامت نیز گفت: حدود ۱۷ سال از عمر صندوق می‌گذرد و ۱.۵ میلیون بیمه شده فعال و دو میلیون و ۴۰۰ هزار بیمه شده فعال و غیرفعال دارد. در قالب فعالیتهای این قرارگاه امید است با اقدام تحولی یک میلیون بیمه شده جدید را جذب کنیم. 

مدیرعامل صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر ادامه داد: رویکرد ما براساس سیاست‌های ابلاغی رهبری و سیاست‌های دولت مردمی شکل گرفته و موفقیت‌های خوبی را شاهد بوده‌ایم که افزایش ۶۰ درصدی سطوح درآمدی از این جمله است. 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه