English

با هدف تسهیل در خرید قطعات اصلی؛

اولین شعبه فروشگاه مرکزی ایساکو افتتاح شد/ تحفیف ۱۸ درصدی ایساکو به رانندگان تاکسی‌

در راستای حمایت از حقوق مصرف کنندگان اولین شعبه فروشگاه مرکزی ایساکو در خیابان سعدی تهران افتتاح شد.

اولین شعبه فروشگاه مرکزی ایساکو افتتاح شد/ تحفیف ۱۸ درصدی ایساکو به رانندگان تاکسی‌

 

به گزارش خبرگزاری موج، ایکوپرس- معاون بازاریابی و فروش شرکت خدمات پس از فروش ایران‌خودرو در این باره گفت: با توجه به افزایش فروش کالاهای قاچاق و قطعات تقلبی و نامرغوب، این شرکت تصمیم گرفت علاوه بر فروشگاه‌های مجاز در سراسر کشور، فروشگاه‌های مرکزی جدیدی با هدف مبارزه با قاچاق کالا و تسهیل خرید قطعات اصلی تاسیس کند و در همین راستا اولین شعبه از این فروشگاه‌ها در خیابان سعدی تهران آغاز به کار کرد.


شهرام غلامی گفت: فروش قطعات در این فروشگاه به صورت کاملا بی‌واسطه خواهد بود و با توجه به این‌که یکی دیگر از اهداف تاسیس این فروشگاه‌ تسهیل خرید قطعات و لوازم یدکی برای رانندگان تاکسی بوده است، از این پس فروشگاه مذکور، پایلوت خرده‌فروشی لوازم مورد نیاز خودروهای تاکسی است.


وی افزود: در حال حاضر نیز طرح فروش سه قلم قطعه از جمله کیت کلاچ، لنت و شمع به قیمت فروش عمده و  با تخفیف ۱۸ درصدی برای دارندگان تاکسی که خودروی آن‌ها از محصولات ایران‌خودرو است در نظر گرفته شده که به صورت نقدی یا خرید با استفاده از «ایساکو کارت» انجام پذیر است.


غلامی در پایان گفت: طبق برنامه‌ریزی صورت گرفته در این فروشگاه، هر ماه جشنواره‌ فروش با تخفیف‌های ویژه در مورد قطعات مختلف برگزار خواهد شد و امیدواریم با این اقدام بیش از پیش شاهد افزایش میزان رضایت مشتریان از خدمات پس از فروش دارندگان محصولات ایران خودرو باشیم.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی