English

ریاست کمیسیون صنایع مجلس :

امروز هوشمندسازی دولت یک تکلیف است

مصطفی طاهری با بیان اینکه در بخش آی سی تی یکی از تکالیف یکپارچه سازی سامانه ها بوده است، گفت: دولت امروز دولت هوشمند را تکلیف کرده است و امیدواریم عقب ماندگی های دولت الکترونیک در سال های گذشته جبران شود.

امروز هوشمندسازی دولت یک تکلیف است

به گزارش خبرگزاری موج ،  ریاست کمیسیون صنایع مجلس در آیین نامه پروژه های ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: میانگین رشد اقتصادی کشور از سال ۹۰ تا سال ۹۷ صفر بوده و در سه سال تا ۱۴۰۰ رشد اقتصادی در ایران منفی بود و استهلاک به سرمایه گذاری می ورزید.

مصطفی طاهری با بیان اینکه در حال حاضر باید دهه قبل را جبران کنیم، افزود: ایران در بخش های اقتصادی به سرمایه گذاری بیش از ۱۵۰ میلیارد دلار دارد امروز توسعه صنعتی در برخی مناطق نامتقارن است، برای نمونه اینترنت تلفن ثابت عقب است و باید در سرمایه‌گذاری به این مسأله توجه کنیم.

او با بیان اینکه تاکنون حکمرانی در کشور مبتنی بر داده نبوده است ، اطهار کرد: پیش از این مدیریت ها بر مبنای سامانه ها بوده اما یکپارچه نبوده است و حتی مالیات بر مبنای خوداظهاری دریافت می شود.

طاهری با بیان اینکه در بخش آی سی تی یکی از تکالیف یکپارچه سازی سامانه ها بوده است، گفت: دولت امروز تکلیف هوشمندسازی کرده است و امیدواریم عقب ماندگی های دولت الکترونیک در سال های گذشته جبران شود.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه