English

تولیدکنندگان سلولزی دست به دامان معاون دادستان شدند

تولیدکنندگان محصولات سلولزی و بهداشتی در دیدار با معاون دادستان کل کشور خواستار حذف قیمتگذاری دستوری از سوی دولت شدند و ادامه این روند را منجر به کاهش تولید و تعطیلی کارخانجات دانستند.

تولیدکنندگان سلولزی دست به دامان معاون دادستان شدند

به گزارش خبرگزاری موج، سعید عمرانی، معاون کل دادستان در جلسه فعالان صنعت سلولزی، بهداشتی و صنایع وابسته، ضمن استقبال از استمرار جلسات با تولیدکنندگان بر اهتمام قوه قضائیه بر مانع زدایی از تولید مطابق فرمایشات مقام معظم رهبری و سیاست های ریاست قوه قضاییه تاکید کرد. 

وی با تاکید بر ضرورت رسیدگی به مشکلات و رفع موانع از پیش پای فعالان اقتصادی تصریح کرد: تولیدکنندگان و تشکل های مربوطه می توانند نقش موثرتر و موفق تری در تنظیم بازار به نفع مردم و تولیدکنندگان ایفا کنند و باید تنطیم بازار کالاها را به تشکل های صنفی و صنعتی سپرد.

همچنین فیصل مرداسی، مشاور ارشد اقتصادی انجمن صنایع سلولزی بهداشتی ایران گفت: تولیدکنندگان از نوسانات قیمت مواد اولیه و در عین حال قیمت گذاری‌های دستوری ستاد تنظیم بازار ابراز گله دارند.

به گفته مرداسی، به اعتقاد فعالان این صنعت، ادامه این روند باعث تعطیلی بنگاه‌ها و کاهش عرضه در بازار است.

اعضای هیات رئیسه به همراه دبیر و جمعی از اعضای انجمن صنایع سلولزی بهداشتی ایران در دیدار با معاون قضایی دادستان کل کشور گزارشی از نقش ارزشمند تولیدکنندگان صنعت سلولزی در اشتغالزایی و به ویژه در ایام شیوع ویروس کرونا و تامین گسترده و مستمر نیاز مردم به اقلام بهداشتی و همچنین مشکلات زیاد و موانع موجود در صنعت سلولزی ارائه دادند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی