English

حضور بانک صادرات ایران در نخستین نمایشگاه «هم‌افزایی مدیریت ایران»

​بانک صادرات ایران با حضور در نخستین نمایشگاه و رویداد «هم‌افزایی مدیریت ایران» به عنوان نخستین گام در مسیرِ رسیدن به دولت مردمی، دستاوردها و توانمندی‌های خود در حوزه خدمات مالی و بانکداری را معرفی کرد.

حضور بانک صادرات ایران در نخستین نمایشگاه «هم‌افزایی مدیریت ایران»

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از روابط‌عمومی بانک صادرات ایران، این بانک در نخستین نمایشگاه و رویداد «هم‌افزایی مدیریت ایران» با برپایی غرفه ضمن اعلام آمادگی برای افزایش همکاری‌ها با مدیران شرکت‌ها، موسسات و گروه‌های دارای الگو، ایده و محصول  برای حل چالش‌های اساسی ایران، به معرفی انواع خدمات و محصولات، ظرفیت‌ها و توانمندی‌های بانکی خود برای کارآفرینان و مدیران پرداخت.

نخستین نمایشگاه و رویداد «هم‌افزایی مدیریت ایران» از دوم تا چهارم مردادماه امسال در محل شبستان اصلی مصلی بزرگ تهران با حضور بانک صادرات ایران و سایر سازمان‌ها و شرکت‌ها، پذیرای فعالان اقتصادی و گروه‌های نوآور و خلاق کشور است.

در این رویداد شرکت‌ها، موسسات و گروه‌های نوآور امکان شبکه‌سازی دارند تا بتوانند همکاران، رقبا و مدیران مختلف کشور را شناسایی کنند و برای طرح همکاری با آن‌ها اقدام کنند. 

 نخستین نمایشگاه و رویداد «هم‌افزایی مدیریت ایران ۱۴۰۱» به همت نهاد ریاست‌جمهوری و با برپایی حدود ٨٠٠ غرفه در حال برگزاری است. در این رویداد مجموعه‌ای از بهترین شرکت‌های دانش‌بنیان، مؤسسات فرهنگی و نهادهای مردمی حضور دارند که در هشت موضوع کلان؛ فرهنگی، اجتماعی، رسانه-روابط‌عمومی-تبلیغات، بهداشت-سلامت-محیط زیست، آموزش و مشاوره، کارفرینی-اشتغال و مدیریت به ارائه راهکار، ایده و محصول خود جهت حل مسائل کشور می‌پردازند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی