English

جشنواره تخفیفات بیمه‌ ایران تمدید شد

بمناسبت برگزاری نمایشگاه صنعت مالی (بورس، بانک و بیمه) و در پی استقبال مردم و مشتریان بیمه ایران از جشنواره فروش عید تا عید انواع محصولات بیمه ای بیمه ایران، مهلت استفاده از این تخفیفات ، تا ۱۵ مرداد سال جاری تمدید شد.

جشنواره تخفیفات بیمه‌ ایران تمدید شد

به گزارش خبرگزاری موج، بمناسبت برگزاری نمایشگاه صنعت مالی (بورس، بانک و بیمه)  و در پی استقبال مردم و مشتریان بیمه ایران از جشنواره فروش عید تا عید انواع محصولات بیمه ای بیمه ایران، مهلت استفاده از این تخفیفات ، تا ۱۵ مرداد سال جاری تمدید شد.  

به گزارش روابط عمومی بیمه ایران ، در این جشنواره ، تخفیف‌‌های در نظر گرفته شده برای رشته‌های مختلف بیمه‌‌ای همچون بیمه‌نامه حوادث انفرادی ۲۰ درصد، بیمه‌نامه عمر و حوادث انفرادی سما و حامیان سلامت ۱۰ درصد، بیمه‌نامه‌های بدنه با پرداخت نقدی ۲۰ درصد، بیمه مسوولیت مهندسین ناظر و هیات‌مدیره ساختمان ۲۰ درصد خواهد بود.

همچنین این تخفیفات در بیمه های اموال ( به جز ریسک های پر خطر )، ۲۰ درصد نرخ‌های سیستمی در نظر گرفته شده است.

بیمه ایران بدین وسیله ، از تمامی مردم عزیز و بیمه گذاران گرامی ،دعوت می نماید تا با مراجعه  به  شعبه‌ها و نمایندگی‌‌های بیمه ایران سراسر کشور و یا سامانه غیر‌حضوری و آنلاین «‌بیمه ایران‌من»  از این فرصت طلایی ، برای خرید بیمه نامه های مورد نظر خود اقدام نمایند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه