English

با اعطای حکمی از سوی آیت‌الله صدیقی صورت گرفت؛

ریاست شایان بر شورای امر به معروف و نهی از منکر بانک مسکن

نشست هم اندیشی عفاف و حجاب به ریاست آیت‌الله صدیقی رئیس ستاد امر به معروف و نهی از منکر و با حضور علی صالح آبادی رییس کل بانک مرکزی، ذبیح الله سلمانی معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت امور اقتصادی و دارایی و مدیران عامل بانک‌‌های دولتی و خصوصی برگزار شد.

ریاست شایان بر شورای امر به معروف و نهی از منکر بانک مسکن

به گزارش خبرگزاری موج، در حاشیه نشست هم اندیشی عفاف و حجاب، آیت الله صدیقی رییس ستاد امر به معروف و نهی از منکر، حکم ریاست شورای امر به معروف و نهی از منکر در بانک‌های مختلف را به مدیران عامل بانک‌های دولتی و خصوصی از جمله دکتر محمود شایان مدیرعامل بانک مسکن، اعطا کرد.

هاشمی گلپایگانی دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر با تاکید بر لزوم توجه شبکه بانکی به موضوع عفاف و حجاب، از مدیران عامل درخواست کرد تا در این زمینه اقدامات لازم را در جهت توسعه هر چه بیشتر فرهنگ حجاب و عفاف انجام دهند.

بر اساس این گزارش، بانک مسکن پیش از این نیز در زمینه امر به معروف و نهی از منکر اقداماتی انجام داده که ابلاغ ‌نامه‌ها و اطلاعیه‌های مربوط به شاخص‌های عفاف و حجاب در سطح ستاد و شعب از جمله این موارد است.

همچنین بانک مسکن همواره برگزاری کارگاه‌های آموزشی و جلسات عفاف و حجاب برای کارکنان را در دستور کار قرار داده است.

اجرای برنامه‌های فرهنگی، تبلیغی و هنری برای کارکنان، توسعه فرهنگ عفاف و حجاب در سطح کارکنان با برگزاری مسابقات کتاب خوانی موضوعی و نیز توزیع کتاب‌های مرتبط، بهره‌گیری از ظرفیت فضای مجازی برای تبیین و ترویج فرهنگ عفاف و حجاب، برگزاری جشن تکلیف و اهدای هدایا به فرزندان تازه مکلف شده همکاران در تمامی استان‌ها و برگزاری جلساتی با بازرسان ستاد امر به معروف و نهی از منکر در راستای ارزیابی عملکرد استان‌های مختلف، بخشی از اقدامات بانک مسکن در این حوزه است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه