English

وزیر جهاد کشاورزی دستور کمک رسانی به زلزله‌ زدگان هرمزگان را صادر کرد

وزیر جهاد کشاورزی در پیامی، دستور کمک رسانی این وزارتخانه و سازمان جهاد کشاورزی استان هرمزگان به زلزله‌زدگان هرمزگانی را صادر کرد.

وزیر جهاد کشاورزی دستور کمک رسانی به زلزله‌ زدگان هرمزگان را صادر کرد

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از وزارت جهاد کشاورزی، در پیام سید جواد ساداتی نژاد آمده است: حادثه غم‌بار زلزله استان هرمزگان که منجر به جان باختن و مصدومیت هموطنان عزیز کشورمان شد، موجب تألم خاطر و تأثر مردم شریف ایران اسلامی گردید. اینجانب ضمن عرض تسلیت به رهبر معظم انقلاب و ملت بزرگ ایران و ابراز همدردی و تأسف و تأثر فراوان با مردم شریف استان هرمزگان و مناطق زلزله‌زده، به‌ویژه خانواده‌های داغدار، از خداوند منان صبری عظیم و اجری جزیل را برای بازماندگان این حادثه مسئلت دارم و سلامت و عافیت کامل برای آسیب دیدگان و مجروحان را از خداوند بزرگ خواستارم.

وزارت جهاد کشاورزی در کنار سایر دستگاه‌ها، با ظرفیت نیروی انسانی بسیج وزارتخانه و کارکنان جهادی و بکارگیری تجهیزات و امکانات موجود، آمادگی امدادرسانی و کمک به مردم عزیز زلزله‌زده استان هرمزگان را دارد.

در این راستا ضروری است مجموعه بسیج وزارت جهاد کشاورزی و سازمان جهاد کشاورزی استان هرمزگان با هماهنگی و مدیریت نیروها و تجهیز تمام امکانات به یاری فوری زلزله‌زدگان استان هرمزگان بشتابند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه