English

حمیدرضا سیدی:

بیش از ۶ هزار زائر از هفت فرودگاه کشور به سرزمین وحی اعزام شدند

مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری کشور از اعزام بیش از ۶ هزار زائر حج تمتع از بیست و دوم تا پایان روز ۲۶ خردادماه خبر داد و گفت: تاکنون ۲۷ پرواز از هفت فرودگاه کشور انجام شده است.

بیش از ۶ هزار زائر از هفت فرودگاه کشور به سرزمین وحی اعزام شدند

به گزارش خبرگزاری موج، حمیدرضا سیدی معاون وزیر و مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری ایران، از اعزام بیش از ۶ هزار زائر حج تمتع از صبح یکشنبه بیست و دوم تا پایان روز ۲۶ خردادماه خبر داد و گفت: از ۱۵۸ پرواز مقرر شده جهت اعزام تمام حجاج کشور، تعداد ۲۷ پرواز از هفت فرودگاه کرمان، تبریز، حضرت امام (ره)، زنجان، اصفهان، بندر عباس و خراسان رضوی انجام شده است.

وی ضمن اشاره به سرویس دهی مطلوب ناوگان هوایی کشور در عملیات اعزام حجاج خانه خدا افزود: الحمدالله هیچ مشکلی تا به امروز گزارش نشده و تأخیرات جزئی پیش آمده در این پروازها ناشی از مدت زمان انجام پرواز و همچنین صدور ویزا برای زائرین بوده است.

سیدی در خصوص آمادگی فرودگاه‌های کشور در اعزام حجاج اظهار کرد: با توجه به تاکید ویژه مقام عالی وزارت مبنی بر سرویس دهی هرچه مطلوب‌تر به زائرین از درب منزل تا سرزمین وحی، ناوگان هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران و همه فرودگاه‌های کشور طبق سنوات گذشته در خدمت زائرین، سازمان حج و زیارت و بعثه مقام معظم رهبری قرار گرفته‌اند تا ان‌شاءالله بتوانیم با انجام پروازهای ایمن رضایت‌مندی کامل را برای زائرین عزیزمان فراهم آوریم.

وی در ادامه گفت: از زائرین محترم استدعا دارم با توجه به سخت گیری های کشور عربستان در خصوص همراه داشتن برخی از داروها از جمله انواع مُسکن ها و … نسبت به همراه داشتن دارو بر اساس دستورالعمل‌های ابلاغ شده اقدام کنند.

معاون وزیر راه و شهرسازی با بیان این موضوع که در عملیات بازگشت نیز تمام توان و تلاشمان را به کار خواهیم گرفت تا خدمات مطلوبی را ارائه کنیم، خاطر نشان کرد: کلیه ارگان‌های مستقر در فرودگاه شامل یگان حفاظت هواپیمایی، نیروی انتظامی، گمرک، گذرنامه و همه عوامل دست به دست یکدیگر داده تا زائرین ما با وقار و با آرامش حج تمتع امسال را انجام داده و خاطره خوبی از فرودگاه‌های کشور و حمل‌ونقل هوایی برای آنها به ارمغان آوریم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه