English

مدیرکل حج و زیارت اردبیل مطرح کرد؛

اعزام ۵ کاروان به حج تمتع از استان اردبیل

مدیرکل حج و زیارت استان اردبیل گفت: ۵ کاروان برای انجام مناسک حج تمتع از استان اردبیل به سرزمین وحی اعزام خواهند شد.

اعزام 5 کاروان به حج تمتع از استان اردبیل

به گزارش خبرگزاری موج اردبیل، ودود چمن آرا از آمادگی کامل حج و زیارت استان اردبیل جهت اعزام زائرین اردبیلی به حج تمتع خبر داد و اظهار کرد: امسال ۶۸۰ زائر از استان اردبیل در قالب ۵ کاروان برای انجام مناسک حج تمتع به سرزمین وحی اعزام خواهند شد.

وی درباره شرایط اعزام زائرین اردبیلی به خانه خدا افزود: اوایل مرداد ماه سال جاری زائرین اردبیلی حج تمتع از فرودگاه تبریز به مدینه منوره اعزام خواهند شد که آمادگی کامل را داریم تا زائرین عزیز را از طریق یکی از شرکت های مسافربری و با بهترین اوتوبوس های بین شهری از اردبیل به فرودگاه تبریز انتقال دهیم.

مدیرکل حج و زیارت استان اردبیل تصریح کرد: شرایط کاملا برای انجام مناسک حج تمتع امسال محیا است و بهترین هتل های مدینه برای زائرین عزیز جهت اسکان در نظر گرفته شده است.

چمن آرا در خصوص شرایط حمل و نقل زائرین بین مکه و مدینه تاکید کرد: تدابیر ویژه ای نیز برای انتقال زائرین از مدینه به مکه جهت انجام مناسک حج و زیارت اندیشیده شده است و سرویس های حمل و نقل محیای انتقال زائرین  به نقاط مختلف شهر های مکه و مدینه است.

وی گفت: برقراری امنیت و آرامش خاطر زائرین از مهم ترین اولویت های سازمان حج و زیارت است که امیدواریم با تدابیر اندیشیده شده هیچ مشکلی پیش نیاید و حجاج عزیز در امنیت کامل مراسم حج را به پایان برسانند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه