English

با حضور مسئولان حوزه مدیریت و روابط عمومی بانک؛

معاون روابط عمومی و مدیریت برند بانک سپه معارفه شد

طی مراسمی با حضور مسئولان حوزه مدیریت و روابط عمومی بانک سپه ، مهدی ارکونتن، معاون تبلیغات و تشریفات اداره‌ کل روابط عمومی و مدیریت برند این بانک معارفه شد.

معاون روابط عمومی و مدیریت برند بانک سپه معارفه شد

به گزارش خبرگزاری موج، مدیر امور حوزه مدیریت و روابط عمومی بانک سپه در این مراسم با قدردانی از تلاش‌های همکاران سابق تبلیغات این اداره‌کل گفت: ارکونتن از نیروهای جوان، خوش‌فکر و علاقه‌مند به اعتلای برند بانک سپه است و امیدوارم با همراهی و تلاش مجموعه روابط عمومی شاهد آغاز فعالیت‌های نو و نتایج ماندگار در این حوزه باشیم.

سید علیرضا هاشمی ضمن آرزوی توفیق برای معاون تبلیغات و تشریفات اداره‌ کل روابط عمومی و مدیریت برند بانک سپه، ابراز اطمینان کرد: این اداره کل با تکیه بر نیروهای متخصص و متعهد در ادامه روند موفقیت‌های درخشان گذشته خود با انسجام و استفاده از توانمندی‌های تمام همکاران به یکی از روابط عمومی‌های برتر در کشور تبدیل خواهد شد.

در ادامه این مراسم رضا همدانچی، رئیس اداره کل روابط عمومی و مدیریت برند نیز ابراز امیدواری کرد با همکاری معاون جدید تبلیغات و تشریفات و کارکنان زیرمجموعه گامی بلند در پیشبرد اهداف بانک و رسالت‌های اداره کل روابط عمومی برداشته شود.

بانک سپه

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه