English

در پیام جعفر صفایی مزید به مناسبت سی‌وهفتمین سالروز تأسیس بانک تأکید شد:

برنامه‌ های بانک سینا برای تأمین مالی طرح‌های فناورانه جدید و دانش‌ بنیان

سرپرست بانک سینا در پیامی، فرارسیدن سی‌وهفتمین سالروز تأسیس این بانک را تبریک گفت.

برنامه‌ های بانک سینا برای تأمین مالی طرح‌های فناورانه جدید و دانش‌ بنیان

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از روابط‌عمومی بانک سینا، جعفر صفایی مزید در این پیام با اشاره به عملکرد موفق بانک سینا در سال‌های گذشته، اظهار امیدواری کرد این بانک با تکیه بر اعتماد مشتریان به عنوان سرمایه اصلی بانک و نیروی انسانی متخصص، به جایگاهی متعالی‌تر در صنعت بانکداری کشور دست یابد.

متن پیام سرپرست بانک سینا به این شرح است:

بانک سینا با حدود چهار دهه فعالیت در شبکه بانکی و به پشتوانه سال‌ها تجربه و دانش مدیریتی در عرصه بانکداری، با حرکت در مسیر قانونی و رعایت مقررات بانک مر‌کزی و ضمن پایبندی به اخلاق حرفه‌ای، در پیشبرد برنامه‌های تعیین‌شده عملکرد موفقی داشته است.

این بانک با تدوین استراتژی‌ها، اهداف راهبردی و برنامه‌های توسعه‌ای، ضمن بهره‌گیری از ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های بالقوه، همواره سعی کرده در جهت حفظ و ارتقای سهم بازار در شبکه بانکی گام بردارد. خلق ایده‌ها در طراحی محصولات و تنوع‌بخشی به خدمات در راستای تأکید مستمر بر توسعه بانکداری الکترونیک، توجه به مشتری‌مداری، بهینه‌سازی مستمر فرایندها، تقویت و بهبود ترکیب مشتریان، ارائه سیاست‌های متنوع اعتباری و تسهیلاتی و بهبود بهره‌وری نیروی انسانی از جمله اقدامات صورت‌گرفته در راستای ارتقای جایگاه بانک در بازار پولی کشور بوده است.

بانک سینا در کنار عمل به وظایف اصلی بانکداری، ضمن تلاش برای تحقق اهداف اقتصادی ترسیم‌شده، همواره اهتمام ویژه‌ای به مسئولیت‌های اجتماعی داشته و اقدامات مهمی را در حوزه فعالیت‌های عام‌المنفعه، بهداشت و سلامت جامعه، توسعه بانکداری اسلامی، بانکداری ارزشی و سلامت کارکنان به انجام رسانده و با کمک به رونق اقتصادی در مناطق کمتر برخوردار کشور و ایجاد اشتغال پایدار، تأمین مالی طرح‌های کارآفرینی متعددی را بر عهده گرفته که علاوه بر زمینه‌سازی رشد و رونق تولید، شرایط اشتغال بسیاری از جوانان جویای کار را نیز فراهم کرده و همچنان با تداوم حرکت در مسیر تعهدات اجتماعی، برای توسعه و تعمیم اصل انسانی مسئولیت اجتماعی پیشقدم و استوار است.

بانک سینا در سال«تولید؛ دانش‌بنیان و اشتغال‌آفرین» همانند گذشته حمایت از طرح‌های کوچک و متوسط تولیدی و خدماتی و تأمین مالی طرح‌های فناورانه جدید و دانش‌بنیان را در دستور کار دارد تا نقشی فعال و تأثیرگذار در اقتصاد کشور ایفا کند.

سی‌ و هفتمین سالروز تأسیس و فعالیت بانک سینا را به تمامی همکاران و خانواده بزرگ این بانک، سهامداران، مشتریان و ذی‌نفعان تبریک ‌‌می‌گویم. امید است در مسیر پیش رو و با تکیه بر اعتماد مشتریان به عنوان سرمایه اصلی بانک و نیروی انسانی متخصص، بیش از پیش شاهد اعتلای نام بانک سینا در صنعت بانکداری کشور باشیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه