English

رونمایی از سامانه مروارید با حضور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی

سامانه مروارید با حضور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و سرپرست بانک توسعه تعاون راه اندازی گردید.

رونمایی از سامانه مروارید با حضور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی

به گزارش خبرگزاری موج، حجت‌اله عبدالملکی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در گردهمایی سراسری مدیران روابط عمومی ادارات کل استانی وسازمان‌های تابعه، (همایش جهادگران امیدآفرین) اظهار داشت: این وزارتخانه به لحاظ اجتماعی بالاترین مسئولیت‌ها را عهده‌دار است و از این رو وزارت مردم است.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی هم‌افزایی میان ارکان روابط عمومی وزارتخانه‌ها را حائز اهمیت عنوان نمود و گفت: سامانه مروارید بستری برای انعکاس خدمات و دستارودهای وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی است.

وی افزود: امیدآفرینی و انعکاس خدمات و دستاوردهای وزارتخانه در بخش‌های مختلف از جمله رفاه، کار، بیمه‌ها و بانک‌ها از جمله کارکردهای همکاران روابط عمومی است.

عبدالملکی گفت: چهار کلان پروژه در سطح وزارتخانه مطرح است که کلان پروژه اول، اشتغال در حوزه کار، دوم نظام بازنشستگی در حوزه آتیه مردم، سوم رفع فقر و حمایت اقشار آسیب‌پذیر در حوزه رفاه مردم و چهارم ساماندهی شرکت‌های زیرمجموعه در حوزه اموال مردم است.

در این رونمایی محمد شیخ حسینی سرپرست بانک توسعه تعاون و علی آقامحمدی عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام و مرتضی موتورچی رییس مرکز اطلاع‌رسانی و روابط عمومی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی حضور داشتند.

گفتنی است در همایش سراسری مدیران روابط عمومی ادارات کل استانی و سازمان‌های تابعه، همکاران روابط عمومی ستاد و همکاران روابط عمومی بانک توسعه تعاون در 31 استان نیز در مجتمع فرهنگی تلاش گردهم آمدند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه